TTs (efterfølgers) tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• T

TT.

Gjest
    Litt Fagen tåler vi vel?
    Denne får meg alltid i godt humør og får alltid godfot av låten

Herlig orgel og «walking bass»

T

TT.

Gjest
    Fikk måkt snø på terrassen i ettermiddag og der var det nok av snø å flytte. Nå er den endelig ryddet, men værmeldingen varsler mer snø allerede i morgen. Ja ja, sånn går nå dagene her og jeg håper iallefall at dette slutter før st.Hans. :rolleyes:

T

TT.

Gjest
    Smooth Jazz/Temporary jazz er stort i Japan og Larry Carlton er en av de aller største heltene i så måte
    Her i et tvopptak fra 2012 med låten Room 335. Har selv hatt gleden av å se Larry en rekke ganger i Oslo og det er like stort hver gang

T

TT.

Gjest
    Beatboxing er alltid imponerende og dette er bortimot det beste jeg har sett av sorten

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Noe fra Donalds The Nightfly er alltid, jeg skriver alltid, velkomment. Har snurret det albumet jevnlig siden det kom ut på åttitallet, og blir aldri lei av det. Siden du brakte det opp har jeg en liten gave til deg, TT. Du liker jo så godt Guds små skapninger, dyrene. Og så liker du moon dance og MJ. Vel, møt opprinnelsen til moon dance.

O0

motoren

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Antall liker
    43.036
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Hørtes godt ut med solskinn TT, det kan du trygt si det ikke er her :(

Ha en fin dag i tesalongen

mvh

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Faktisk er det sol her og rene påskeværet med alt dette hvite, men det blåser litt. Skal prøve å få tatt et bilde

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.381
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    ^ Vi får glede oss så lenge det varer. Allerede i ettermiddag skal det komme mer pulver, og det skal fortsette (i flg YR) til formiddagen i morgen.

T

TT.

Gjest
    Vi er ikke så værvant som andre, så når det kommer snømengder her som vi ikke har sett maken til på 30 år, ja da korser vi oss. Hverken infrastruktur eller folk er vant til å takle slikt, så det er unntakstilstander. I Oslo har de økt brøytebudsjettet med 53 mill, det sier jo litt. Folk begynner å frykte bunad med beksømstøvler på nasjonaldagen. :rolleyes:

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Her har vi liten kuling akkurat nå, blåser bra men det er tørt. Og vi har jo biler å kjøre rundt i, men jeg merket vinden tok godt i bilen da jeg var en tur vest på Karmøy med min far som skulle til fastlegen. Utsirabåten har nok vært i hardt vær i dag. Akkurat her oppe i Ringgata ligger vi dessverre ikke i le, det er 12 m/s vind fra sørøst, som er dårligst mulig vindretning for oss her oppe i Koperviks Montebello.

utsirabaaten i hardt vaer foto tor arne johannesen.jpg

Foto: Tor Andre Johannessen/Haugesund Avis

T

TT.

Gjest
    Har ordnet med noen annonser, da jeg prøver å få unna ting jeg ikke bruker, så får vi se om det er kurant å få solgt det

Musikk i kvelden Pete Belasco - Later

• Liker
    Reaksjoner: HCS
    T

TT.

Gjest
    Kvelden er fortsatt ung og i morgen er det allerede fredag og etterlengtet vinterferie for mange. Husker med glede tilbake på mange hytteturer til eks svigers hytte i Søndre Land alene med barna da de var yngre. Hytta lå på et høydedrag med utsikt over «sju blåner» og ved klarvær var det ikke noe problem å se til Norefjell og enda lenger. I vinterferiene ble det laget akebakke fra hyttetaket og langt ned i lia. Flaskebane var også populært. Var været trasig, ble det biltur til Raufoss og til badelandet der. Kuleis med sitron i isbaren var obligatorisk. Høstferiene likeså, men da med gjeddefiske i Trevatn. Gode minner.

Musikk fra dengang; Mel C - Never be the same again

T

TT.

Gjest
    Herlig musikk i natten

Fourplay -101 Eastbound (Live)

Lee Ritenour på gitar, Nathan East på bass, Bob James på keyboard og Harvey Mason på trommer

T

TT.

Gjest
    NOk en runde med snømåking i dag også. Dette vil jo ingen ende ta :mad:

Får roe ned med en pilsner og litt rolig musikk. Og nei Evo II, det er ikke for tidlig ;)

Chris Botti - Indian summer

T

TT.

Gjest
    Jeg ble så glad for at det er fredag at jeg spiller like gjerne denne. Naboen tror vel jeg har klikka ;)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Kjenner du Korla Pandit, TT? Han var ei stor stjerne i TV-ens tidlige år.

Ingen seter var tørre når husmødre tunet inn på hans show mens mannen var på jobb. ;)
    Du finner album med ham på Tidal og Spotify.

• Liker
    T

TT.

Gjest
    Kjenner du Korla Pandit, TT? Han var ei stor stjerne i TV-ens tidlige år.

Ingen seter var tørre når husmødre tunet inn på hans show mens mannen var på jobb. ;)
    Du finner album med ham på Tidal og Spotify.
    He he, nei. Dette var helt nytt bekjentskap for meg. Tusen takk for flott tips.
    Forøvrig har jeg stor sans for amerikanske ishockey og baseballmatcher med orgel. Mer amerikansk blir det ikke

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.014
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    He he, jeg er helt enig. Videoen er kostelig. Og orgel på kampene er bare lysår bedre enn en dj som spiller hits fra de siste 40 år. :rolleyes:

• Liker
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn