T
TT.
Gjest
Jøss. En eske inni esken?
dette er rene columbiegget eller var det kinderegget. Jeg fikk tak i siste NOS som lå ute for salg på ebay. Du får forsatt disse, men da uten det berømte motordrevne scrollehjulet i front. Ble visstnok for dyrt å produsere disse og at Logitech ville satse på annet enn squeezeboxer. Masse tilkoblingsmuligheter av både inn og utganger, en meget god innebygget DAC som også lar seg bruke på flere måter. Tom klokkeinngang. Skal jeg si noe negativt, så synes jeg displayet burde være flerfarget eller som skjermen på Touch, ellers intet å bemerke i negativ retning. Meget bra brukergrensesnitt mot iPeng/iPhone.Se der var den endelig kommet i hus. Slitan! Er vel en av de få komponentene som etter hva jeg har registrert kun høster lovord![]()
Ble flott, rent og stilig, grattisIkke sant gismo. Nå sitter jeg foran hovedanlegget igjen. Må samtidig si at Transporteren har bedre oppløsning enn Touch og låter dermed mye mer ekte. Kan jo forsåvidt være pga at jeg nå kjører med XLR kabler av høyere kvalitet enn rimelige RCA kabler. Uansett veldig ok å ha tingene på stell igjen. Fikk dessuten bedre lyd i CD spilleren da jeg nå benytter Transporterens DAC. Advent og jul får andre ta seg av. Jar ikke feiret dette de to siste årene. Ikke har jeg hatt julepynt heller. Eneste jeg ikke kommer utenom er min kjære mor sine 7-9 slag med julekaker. Er jo greit til kaffen.
Vis vedlegget 347572
Musikk nå Brian Culbertson og selveste Lee Ritenour - Another long night out
Flatrund er nok bestTror jeg skal slå meg opp som platespillerjordingskabelprodusent. Ser en nisje der som ennå ikke er besatt i hifiverdenen. Så kommer spørsmålet, solid core eller multistranded, rund, firkantet eller flat. Eller kanskje noe helt annet...
ja, seivfølgelig, men kun om den er skjermet i ene enden!Flatrund er nok bestTror jeg skal slå meg opp som platespillerjordingskabelprodusent. Ser en nisje der som ennå ikke er besatt i hifiverdenen. Så kommer spørsmålet, solid core eller multistranded, rund, firkantet eller flat. Eller kanskje noe helt annet...![]()
PK´s avdeling på Storo senter har for ikke lang tid tilbake utvidet vinylavdelingen betraktelig, og filialen på Oslo City har forholdsvis bredt utvalg.Var dessuten innom en Platekompaniets filialer i dag.....Platekompaniet på nett er noe helt annet tydligvis.
var mørkt hos PK Ski Storsenter iallefall. Thumbs ned!PK´s avdeling på Storo senter har for ikke lang tid tilbake utvidet vinylavdelingen betraktelig, og filialen på Oslo City har forholdsvis bredt utvalg.Var dessuten innom en Platekompaniets filialer i dag.....Platekompaniet på nett er noe helt annet tydligvis.
Så, det er ikke like mørkt alle steder![]()
De har da mye plater på ski,var der i dag selv.var mørkt hos PK Ski Storsenter iallefall. Thumbs ned!PK´s avdeling på Storo senter har for ikke lang tid tilbake utvidet vinylavdelingen betraktelig, og filialen på Oslo City har forholdsvis bredt utvalg.Var dessuten innom en Platekompaniets filialer i dag.....Platekompaniet på nett er noe helt annet tydligvis.
Må være CD plater det da. BTW: tror jeg møtte deg like før innkjøringen til veien du bor litt før kl15 i dag?De har da mye plater på ski,var der i dag selv.var mørkt hos PK Ski Storsenter iallefall. Thumbs ned!PK´s avdeling på Storo senter har for ikke lang tid tilbake utvidet vinylavdelingen betraktelig, og filialen på Oslo City har forholdsvis bredt utvalg.Var dessuten innom en Platekompaniets filialer i dag.....Platekompaniet på nett er noe helt annet tydligvis.
O
Tror du så den hylla på veggen,høyre side av den er det en gulv hylle med masse vinyl,kan nok stemme detMå være CD plater det da. BTW: tror jeg møtte deg like før innkjøringen til veien du bor litt før kl15 i dag?De har da mye plater på ski,var der i dag selv.var mørkt hos PK Ski Storsenter iallefall. Thumbs ned!
O