T
TT.
Gjest
Etter bildet ble tatt har høyttalerne blitt flyttet lenger ut ihht spec fra Bose. Anbefalt 12-18" ut fra bakvegg, så jeg valgte 12" foreløpig. Ble raskt bedre dynamikk, diskant og fyldigere bass
De er jo et skikkelig livlig par . Kommer gjerne å hører dem igjen hvis du får satt de opp utenfor kjøkkenet på en god måte.Har en plan om å endelig få brukt mine Bose 901 i oppsett nr to i stuen sammen med Densen DM-10. Skal først prøve denne kombinasjonen midt istuen for å finne ut om dette har noe for seg. Dette betyr at både Technics SU V9 og Technics honeycomb høyttalere må vike og må opp i museet i 2. etg. Dette blir spennende.
Freddan førstkommende?Bare å konme det Evo 2. Kanskje koordinere med fandrese, så blir det dobbelt så hyggelig![]()
Passer det tror jegPasser perfekt. Passer tidlig kveld for Evo 2 også, så har vi en deal
Ække den ganske smoooth den og da, TTDet er plass til annet enn smooth jazz her også. Har skkurat sittet og finlyttet til David Gilmours -Rattle that lock. Et meget bra album med god lyd
Ha ha. Det ble sistnevnte. Snakk om service, her våkner man i sofaen, ferdig påkledd! Hmm, eller var det ikke...Dette var moro. Sitter bare og gliser, foten går mens musikken spilles. Gøy med tre vidt forskjellige anlegg som behandler musikken så forskjellig og som allikevel gir så mye lytteglede. Kommer til å spille til det er tomt for strøm evt at jeg sovner.![]()
Kanskje greit å ikke våkne opp avkledd på sofaen, alene.. Åpen dag hos deg var en av årets HiFi-opplevelser som kommer høyt opp. De kan jo gjøre det til en liten årlig tradisjon? Uansett, trivelig på alle plan, uten at det ble pretensiøs opptreden eller noe annet tull. Takk for at du tok deg tid til å ordne et slikt treff for oss enkle audiofile!Ha ha. Det ble sistnevnte. Snakk om service, her våkner man i sofaen, ferdig påkledd! Hmm, eller var det ikke...Dette var moro. Sitter bare og gliser, foten går mens musikken spilles. Gøy med tre vidt forskjellige anlegg som behandler musikken så forskjellig og som allikevel gir så mye lytteglede. Kommer til å spille til det er tomt for strøm evt at jeg sovner.![]()
![]()
Også hatt besøk av barnebarn i dag. En fantastisk opplevelse.I dag har jeg vært på besøk hos datteren min og barnebaret mitt. Det var selvfølgelig stas. Her er den stolte bestefar
Vis vedlegget 348804
Helt klart. Hadde aldri trodd at jeg skulle bli så engasjert. Nå forstår jeg andre besteforeldre. ;DOgså hatt besøk av barnebarn i dag. En fantastisk opplevelse.I dag har jeg vært på besøk hos datteren min og barnebaret mitt. Det var selvfølgelig stas. Her er den stolte bestefar
Vis vedlegget 348804![]()
Ulempen kan bli at du kommer til å være så gammel når du evt blir bestefar at du ikke orker å være med eller skjønner hva som skjerSer aldeles hyggelig ut. Det som er fint, i mine øyne, er at jeg føler meg litt ung igjenMed to jenter på 4 & 9, håper jeg det iallefall er 15 år til det er min tur!
Noe vil det alltid væreUlempen kan bli at du kommer til å være så gammel når du evt blir bestefar at du ikke orker å være med eller skjønner hva som skjerSer aldeles hyggelig ut. Det som er fint, i mine øyne, er at jeg føler meg litt ung igjenMed to jenter på 4 & 9, håper jeg det iallefall er 15 år til det er min tur!
![]()
Kanskje mer gjenkjennelig i denne tråden. #164 (i rød Tskjorte)Der var det et bilde (#1741) som bidro til å plassere deg litt mer.
På det bildet er det to fargekladder i en ellers så sort og grå forsamling......eller?Kanskje mer gjenkjennelig i denne tråden. #164 (i rød Tskjorte)Der var det et bilde (#1741) som bidro til å plassere deg litt mer.
http://www.hifisentralen.no/forumet...ag-hos-tt-19-9-fra-kl-12-a-2.html#post2113170
jo da ser den, men ene er vel en bergenser eller?På det bildet er det to fargekladder i en ellers så sort og grå forsamling......eller?Kanskje mer gjenkjennelig i denne tråden. #164 (i rød Tskjorte)Der var det et bilde (#1741) som bidro til å plassere deg litt mer.
http://www.hifisentralen.no/forumet...ag-hos-tt-19-9-fra-kl-12-a-2.html#post2113170![]()
Joda, en konservativ EksilBergensers måte å gå helt crazy med fargerjo da ser den, men ene er vel en bergenser eller?På det bildet er det to fargekladder i en ellers så sort og grå forsamling......eller?Kanskje mer gjenkjennelig i denne tråden. #164 (i rød Tskjorte)Der var det et bilde (#1741) som bidro til å plassere deg litt mer.
http://www.hifisentralen.no/forumet...ag-hos-tt-19-9-fra-kl-12-a-2.html#post2113170![]()
![]()