Kun til pynt?Kun til pynt. Spiller mye musikk med slik gitar i bruk. Er ganske dekorativ synes jeg
Er det ikke øvingsinstrumenter?
Du er jo Knapstadmester i luftgitar så vidt jeg vet!
Kun til pynt?Kun til pynt. Spiller mye musikk med slik gitar i bruk. Er ganske dekorativ synes jeg
Det er et bra album det jaArtig å endelig ha "Crime of the century" tilbake i samlingen. Låter meget bra i Tesalongen
Neida TT,våknet og gadd ikke legge meg igjenDu er jaggu her på ukristelige tider Evo 2. Ble du jagd opp av fruen?![]()
Håper du blir happy. Byttet avdeling en gang, og husker jeg hatet det. I ettertid var det et godt bytte. Men usikkerhet før en starter er fullt forståelig. God helg!ja ja, blir spennende med nytt arbeidssted fra tirsdag av. Tror det kan være sunt også
Gratulerer,ikke dumt og bytte beite en gang i mellomja ja, blir spennende med nytt arbeidssted fra tirsdag av. Tror det kan være sunt også
Friskt her på Nord-Vestlandet i dag ja!I kveld er jeg glad for at jeg bor der jeg bor. Ser på nyhetene at det er satt ny vindrekord i Norge med hele 47 m/s. Det er over orkans styrke! Håper det går bra med alt og alle
Er i litt hifi vakum nå om dagen. Får ikke helt fot og er litt rastløs kanskje. Må prøve å finne på noe kreativt snart. Hovedalegget har stått urørt lenge, flere dager uten musikk i Tesalongen og kun kjøkkenanlegget har vært benyttet ved matauke. Stueanlegg nr 2 har bare blitt benyttet for "støy" når hundene har vært alene og jeg på jobb.
så å implementere dette. Da er jeg nysgjerrig på endringer etterpå, og så er det påæn
Er det flere som har det slik til tider?
Den kjenner jeg igjen. Vært temmelig labert her også, men har kommet seg. En hel lyttekveld både forrige helg og i går. Tror nesten det blir litt kos I aften også. Fortvil ikke - det skal jo være kos!Er i litt hifi vakum nå om dagen. Får ikke helt fot og er litt rastløs kanskje. Må prøve å finne på noe kreativt snart. Hovedalegget har stått urørt lenge, flere dager uten musikk i Tesalongen og kun kjøkkenanlegget har vært benyttet ved matauke. Stueanlegg nr 2 har bare blitt benyttet for "støy" når hundene har vært alene og jeg på jobb.
Slikt skjer rett som det er her i heimen,data oppsettet blir brukt mere til tider.Er i litt hifi vakum nå om dagen. Får ikke helt fot og er litt rastløs kanskje. Må prøve å finne på noe kreativt snart. Hovedalegget har stått urørt lenge, flere dager uten musikk i Tesalongen og kun kjøkkenanlegget har vært benyttet ved matauke. Stueanlegg nr 2 har bare blitt benyttet for "støy" når hundene har vært alene og jeg på jobb.
hvis du har fjernet kablingen fra bryteren og videre, er det vel bare å koble strøm på bryteren? Husker ikke helt hvordan dette var. Har hatt 4 stk 1210 selv. Kanskje spørre i 1210 tråden, der folk ikke er så glemske som meg. Bør uansett være en smal sakTT har du noe tips på kablingen til strobelyset på 1210'en min? Har montert ny strømforsyning og spilleren er på hele tiden. Av og på bryteren kunne jeg tenke meg til å slå av og på strobelyset. Peiling på kablingen uten å måtte demontere for å komme til bryterhuset?
Vis vedlegget 362938
Ja, det burde være en grei sak. Kikket på en video på Youtube. Jeg får finne tannlegespeilet og finne ut hvilke ledninger som går til pærene og lage en sløyfe. Trengte litt psykisk støtte... Takk.hvis du har fjernet kablingen fra bryteren og videre, er det vel bare å koble strøm på bryteren. Husker ikke helt hvordan dette var. Har hatt 4 stk 1210 selv. Kanskje spørre i 1210 tråden, der folk ikke er så glemske som meg. Bør uansett være en smal sakTT har du noe tips på kablingen til strobelyset på 1210'en min? Har montert ny strømforsyning og spilleren er på hele tiden. Av og på bryteren kunne jeg tenke meg til å slå av og på strobelyset. Peiling på kablingen uten å måtte demontere for å komme til bryterhuset?
Takk for tilbudet. Jeg prøver så får vi se. Godt å ha en backupløsning.Får du problemer, så er det jo mulig å komme hit med den vettu. Her fikses det umulige, men miraklene tar litt lenger tid![]()
Satte meg godt til rette i Tesalongen nå i ettermiddag og tenkte jeg skulle høre litt på Sinatra. Etter programmene som ble vist på tv tidligere, ble interessen pirret. Men neida, fikk ikke konsentrert meg og ble rastløs nesten umiddelbart. Det var da som pokker. Får nok ta en lyttepause tror jeg. Kanskje det er for mange tanker i hodet om dagen.Er i litt hifi vakum nå om dagen. Får ikke helt fot og er litt rastløs kanskje. Må prøve å finne på noe kreativt snart. Hovedalegget har stått urørt lenge, flere dager uten musikk i Tesalongen og kun kjøkkenanlegget har vært benyttet ved matauke. Stueanlegg nr 2 har bare blitt benyttet for "støy" når hundene har vært alene og jeg på jobb.
Tar gjerne et glass i godt lag jeg,bare si i fra en dag som passerHe he, har ingen å servere den til.
Ja, da kan jeg skru av og på strobelyset. Kjempefornøyd med det.Takk for tilbudet. Jeg prøver så får vi se. Godt å ha en backupløsning.Får du problemer, så er det jo mulig å komme hit med den vettu. Her fikses det umulige, men miraklene tar litt lenger tid![]()
![]()
Huff da, bør være enkelt å fikse det også. Lykke til!Ja, da kan jeg skru av og på strobelyset. Kjempefornøyd med det.Takk for tilbudet. Jeg prøver så får vi se. Godt å ha en backupløsning.Får du problemer, så er det jo mulig å komme hit med den vettu. Her fikses det umulige, men miraklene tar litt lenger tid![]()
![]()
Utviklingen går videre... jeg har mistet høyre kanal. P... også.
![]()
kom til å tenke på denne strofen som Tuborg hadde som reklame for mange år siden. Den var på dansk og hadde følgende ordlyd, hvis jeg husker rettTar gjerne et glass i godt lag jeg,bare si i fra en dag som passerHe he, har ingen å servere den til.
O
Hehe,husker den han hadde pølse i bur på magenkom til å tenke på denne strofen som Tuborg hadde som reklame for mange år siden. Den var på dansk og hadde følgende ordlyd, hvis jeg husker rettTar gjerne et glass i godt lag jeg,bare si i fra en dag som passerHe he, har ingen å servere den til.
O
"Kan du sige mig Perkiles; Hvornår smager en Tuborg best? Hvergang ;D
Når man etterhvert får plugget ting i rett hull går det som regel bedre.@ fandrese: fikk du lyd i begge kanaler igjen?