|
1210 m hvilke pickup?Heldig som jeg er, kan jeg forflytte meg en etasje opp og fortsette avspilling av plater i Tesalongen. Her er det til og med avspiller oppsatt med bevegelige spoler i begge kanaler. Jeg prøver meg på litt funky støff fra George Duke - Follow the rainbow.
Vis vedlegget 1097028
Vis vedlegget 1097029
Jeg har flere forskjellige, men nå står det en AudioTechnica AT-F7 (moving coil) på1210 m hvilke pickup?
Faktisk søskenbarnet mitt som spiller trommer på den platenSånne klyser hørre jo til oss. Obs, Mei te Fargeklatter.
men trenge di vera på TV-en
![]()
14. februar 2025
youtube.com
mor og veninnene hang med dem på dem røde sjøhus, dickens etcFaktisk søskenbarnet mitt som spiller trommer på den platen![]()
har 2 stk av denne singelenFaktisk søskenbarnet mitt som spiller trommer på den platen![]()
den ser så herlig ut på 1200-1210 , min 2m så er designet av en ellr annen til å ligne på diamant blir litt ukorrekt sammenlighet i mitt sinn. men så låter 2M Bronze herlig daJeg har flere forskjellige, men nå står det en AudioTechnica AT-F7 (moving coil) på
Vis vedlegget 1097377
Hei, nå blir det litt mange videoer og innlegg i tråden min, som enkelte oppfatter som støy. Det er en egen YouTubetråd, der du kan legge ut alt hva hjertet behager
mend your life standup