TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Heisann fandrese, takk for det. Hvordan går det i Underhuset, stemte PU oppsettet ihht Geo Discen?
Det var ikke langt utenfor, men jeg må vatre opp benken og så blir det finjustering. Jeg er midt I et lite prosjekt så nå er det nesten et snekkerverksted der nede. Jeg skal ut I det fine været etterpå å sage I mdf. Prøvde meg med hullsag, men det funka dårlig. Nå blir det min gode gamle Lesto-sag som skal få gjøre jobben. Det drives litt på en lørdag aften. 8)Heisann fandrese, takk for det. Hvordan går det i Underhuset, stemte PU oppsettet ihht Geo Discen?
Næsj, Rulleskøyter = Alkoholinntak over hva som er tilrådelig å betjene dyr HiFi.Rulleskøyter = Streaming
Kanskje dessuten lurt å holde seg borte fra HFSNæsj, Rulleskøyter = Alkoholinntak over hva som er tilrådelig å betjene dyr HiFi.Rulleskøyter = Streaming
Hørtes ut som en god plan TTKanskje dessuten lurt å holde seg borte fra HFSNæsj, Rulleskøyter = Alkoholinntak over hva som er tilrådelig å betjene dyr HiFi.Rulleskøyter = Streaming
Will do, ha en flott kveldHørtes ut som en god plan TTKanskje dessuten lurt å holde seg borte fra HFSNæsj, Rulleskøyter = Alkoholinntak over hva som er tilrådelig å betjene dyr HiFi.Rulleskøyter = Streaming
mvh
Tegne slektskart? For hånd eller online? #iamaslektstrenerdFlott å våkne opp til at Vår Herre selv tar seg av snømåkingen (les: plussgrader). Morgentur med Mickey og søndagsfrokosten er unnagjort. På programmet i dag: få lyd i platespiller i hovedanlegg, få inn ved, tegne slektskart, middag, rydde og muligens få tredd og loddet kabler til Yamahaarmen.
Ga regelrett opp og registrerte meg på MyHeritage. Du verden så mye slekt jeg har.For hånd. Er på fjerde forsøk nå
Oi - da var jeg ikke alene om å ikke være fan av Cohen her på kloden. Alle i min omgangskrets har sperret opp gluggene når jeg gjennom alle år har nevnt at jeg ikke "får til" Cohen. Tror at jeg i korte øyeblikk har blitt vurdert som lettere "redusert" av mine kompiser/kompisinner...Tror jeg må være den eneste her inne som ikke har et forhold til Leonard Cohen og greit nok det, så jeg aner ikke hva de snakker om ang denne mannen
Something like this? (Min transporter i kveld)Jeg har alltid digget de digitale VU-ene på Transporter. Gir den litt crossover old school preg.
Og her er en til.Oi - da var jeg ikke alene om å ikke være fan av Cohen her på kloden. Alle i min omgangskrets har sperret opp gluggene når jeg gjennom alle år har nevnt at jeg ikke "får til" Cohen. Tror at jeg i korte øyeblikk har blitt vurdert som lettere "redusert" av mine kompiser/kompisinner...