TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Der ER håp VM. Mannen er 76 og helt klart noe å låne øret til.
Så hyggelig å høre VM. Den er en perle av en integrert forsterker og det er meget sjelden jeg ser slik oppbygging i en forsterker. Den er malen for hvordan det bør se ut innvendig. I andre enden har vi Electrocompaniet og Tandberg, pluss et par andre. Tror du kan kreve god pris for den. Lykke til med salget.
Det hørtes ikke feil ut!Ingenting er som å sitte i nesten stupmørket og lytte til musikk. Bare lysene fra anlegget er på. Magisk!
Proteiner...Hyggestunden ble raskt ødelagt av at et insekt hadde tatt tilflukt i bunnen av kaffekoppen og ble først oppdaget etter siste slurk. Blæh
Kom og du skal få!Dette stoppet seg selv, da jeg ikke har lange nok skruer til å feste PU i shellet. Ja ja, noe skal det være
Vis vedlegget 410302
bare å ta turen etterhvert. Litt artig å få det opp og gå.Dette ser jo virkelig bra ut! Gleder meg til å se dette live ;-)
Vi kan ikke ha deg gående å slenge, da får jeg finne frem ett eller annetDet har blitt en lang økt i Tesalongen i kveld. Mest streaming, da platespilleren mangler rette PU for de ventende arbeidsoppgaver. Skal gå igjennom en del plater med ukjent kvalitet og da vil jeg ikke ofre gode PU på denslags. Sitter dessuten og funderer på hva som er neste "trekk" ang hifi. Har nesten kommet i mål sånn utstyrsmessig, vortsett fra at jeg sikler på "statene" til jorwed.
Har noen småting å pusle med, men det blir som listing av nyoppussede rom, det skjer sjeldent. Jo da, sånn går no dagan..
Hifi • Högtalare • Verkstad - Hifi Kit Electronic - HIFI KIT <---- Her finner du "stuff" for oppgradering. Hadde slike i versjon 50.3 som jeg solgte til bluesbreaker. En fantastisk god høyttaler med stor lyd.Vi kan ikke ha deg gående å slenge, da får jeg finne frem ett eller annetDet har blitt en lang økt i Tesalongen i kveld. Mest streaming, da platespilleren mangler rette PU for de ventende arbeidsoppgaver. Skal gå igjennom en del plater med ukjent kvalitet og da vil jeg ikke ofre gode PU på denslags. Sitter dessuten og funderer på hva som er neste "trekk" ang hifi. Har nesten kommet i mål sånn utstyrsmessig, vortsett fra at jeg sikler på "statene" til jorwed.
Har noen småting å pusle med, men det blir som listing av nyoppussede rom, det skjer sjeldent. Jo da, sånn går no dagan..
Har noen Carlsson OA 52 som kunne trenge litt TLC
Bilde fra nett.
Vis vedlegget 410408
Har ett lakkeringsverksted i Ski som jeg har brukt før, tenker høyglans. Kanskje en knallfargeKanskje forhøre deg i nærområde hos et lokalt billakkeringsverksted, hvis du ikke skrider selv til verket. God idé med en mail dit
Hvit er en knallfargeHar ett lakkeringsverksted i Ski som jeg har brukt før, tenker høyglans. Kanskje en knallfargeKanskje forhøre deg i nærområde hos et lokalt billakkeringsverksted, hvis du ikke skrider selv til verket. God idé med en mail dit
Er det noe jeg savner og kunne gjøre igjen er det og lempe stereo:'(Regner med at du har fått på deg litt Brut? . Lemping av stereo er noe av det verste jeg vet.. Godt du koser deg og da.
Brut 33 er en selvfølge for en mann av mitt kaliber. Det fine med Brut 33 er at den så fint kan sprayes under armene med trøya på, da slipper jeg å bytte mer enn to ganger i mnd
Vis vedlegget 410425
Like ille som "godlukt" i bil. Kan ikke fordra denslags. Hverken "grantrær" eller skvulpende "flakonger".
Det går så bra nesten helt til mål, skikkelig macho. ^-^
Det holder i massevis, men vaske opp bør du kanskje gjøre litt oftere - ref innlegg #5886Brut 33 er en selvfølge for en mann av mitt kaliber. Det fine med Brut 33 er at den så fint kan sprayes under armene med trøya på, da slipper jeg å bytte mer enn to ganger i mnd