T
TT.
Gjest
Er forresten ikke du langt uttafjords Signõr?Tenkt at i min ungdom var dette noe av det grommeste som fantes. Prater med en her som har et par typer av slaget. ;D
Vis vedlegget 490532
Er forresten ikke du langt uttafjords Signõr?Tenkt at i min ungdom var dette noe av det grommeste som fantes. Prater med en her som har et par typer av slaget. ;D
Vis vedlegget 490532
Huff da, hadde du den fryktelige frekkhet å informere om noe så uønsket som fakta? Og i tillegg på en høflig og hyggelig måte? Når skal vi lære at fakta bare er brysomme, og at livet blir så mye bedre hvis vi kan få selge våre saker på feile premisser?Litt pussig dette; Det dukket opp en annonse på Finn i går og i teksten var det opptil flere faktafeil. Jeg sendte vedkommende en melding med litt info om produktet og litt mer rundt det, alt i beste mening. Fikk bare kjeft igjen og dette hadde ikke jeg noe med. Ja ja, sånn går no dagan her i Indre Enfold (Jeg er født og oppvokst i Oslo!, innflytter for ni år siden)
Det gjorde jeg også til en kar på Finn,så ut som Nad anlegget var dynket i Cola. Jeg sa han burde vaske litt å ta noen nye bilder men han ble også forbannet,verden kan være rar til tiderLitt pussig dette; Det dukket opp en annonse på Finn i går og i teksten var det opptil flere faktafeil. Jeg sendte vedkommende en melding med litt info om produktet og litt mer rundt det, alt i beste mening. Fikk bare kjeft igjen og dette hadde ikke jeg noe med. Ja ja, sånn går no dagan her i Indre Enfold (Jeg er født og oppvokst i Oslo!, innflytter for ni år siden)
Jeg hoppet på så kjapt som faen i frykt for at den skulle blir utsolgt kjapt, det er jo tross alt trykket bare 500 eksemplarer av den. Men jeg ser at de fortsatt har den inne både fra PK og forlaget selv til rundt 500, og på CDON har den fortsatt til små 400 kroner. Du bør nok slå til ganske kjapt, for plutselig er alle 500 eksemplarene borte. Til nå er det nok oss gamle fans som har kjøpt det, men så snart vi får spilt det for yngre venner så kan de siste boksene fort få bein å fly på.Spillte mye Langsomt mot nord på 90 tallet og har et album men har enda ikke fått kjøpt meg boxen,men det kommer
mvh
Skal du ha dabben O?
U gått PM
Hørtes ut som en god plan,sitter nok godt med silicon tenker jegNoen er det. Jeg prøvde å bikke på det originale diskantelementet, men skrutrekkeren bøyde seg. Elementene er festet kun med silikon! Får bruke ståltråd
paret som står i Tesalongen, brukte jeg en hel kveld bare for å fjerne gammel silikon før de nye elementene ble festet med acrylmasse. Som avdanket vvsmann, har jeg aldri likt silikon, ei heller som detteHørtes ut som en god plan,sitter nok godt med silicon tenker jegNoen er det. Jeg prøvde å bikke på det originale diskantelementet, men skrutrekkeren bøyde seg. Elementene er festet kun med silikon! Får bruke ståltråd
mvh
Der er vi helt enige TT,silikon i tatti er en riktig turnoffparet som står i Tesalongen, brukte jeg en hel kveld bare for å fjerne gammel silikon før de nye elementene ble festet med acrylmasse. Som avdanket vvsmann, har jeg aldri likt silikon, ei heller som detteHørtes ut som en god plan,sitter nok godt med silicon tenker jegNoen er det. Jeg prøvde å bikke på det originale diskantelementet, men skrutrekkeren bøyde seg. Elementene er festet kun med silikon! Får bruke ståltråd
mvh
Vis vedlegget 490634
Turnoff er vell å ta i littDer er vi helt enige TT,silikon i tatti er en riktig turnoffparet som står i Tesalongen, brukte jeg en hel kveld bare for å fjerne gammel silikon før de nye elementene ble festet med acrylmasse. Som avdanket vvsmann, har jeg aldri likt silikon, ei heller som detteHørtes ut som en god plan,sitter nok godt med silicon tenker jegNoen er det. Jeg prøvde å bikke på det originale diskantelementet, men skrutrekkeren bøyde seg. Elementene er festet kun med silikon! Får bruke ståltråd
mvh
Vis vedlegget 490634
mvh
Gode minner med denne musikken i ungdommenLitt musikk fra lenge siden
Manfred Manns Earth Band - Angels at my gate
Det er jeg helt enig i TT,dessverre har den kommet bort i løpet av årene.Beste skiva til MMEB etter min mening
Slik har jeg det nå TT, kompisene mine skjønner ikke musikk smaken min(Jazz og Blues)DP har ikke vært lyttet til i heimen, men husker søstern min (+8år) hadde «In Rock» i riktig gamle dager. Alle kompisene mine spilte Deep Purple, Uriah Heep, Tin Lizzy, Rainbow, AC/DC osv, men ikke jeg. Fikk tom kallenavn pga musikksmaken min, noe som noen ganger ble litt slitsomt, men jeg overlevde det også.