TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ja si det. Jeg har hatt fastpris på 99,90 øre i hele desember og har brukt 737kwh og så kommer fratrekket til regjeringen.hvordan er det mulig????????????????????????????????????????????????????
mvh
Ja si det. Jeg har hatt fastpris på 99,90 øre i hele desember og har brukt 737kwh og så kommer fratrekket til regjeringen.hvordan er det mulig????????????????????????????????????????????????????
mvh
Så bra TT jeg fikk meg også en positiv overraskelse da jeg fikk regningen i går samme som på samme tid i fjorJa si det. Jeg har hatt fastpris på 99,90 øre i hele desember og har brukt 737kwh og så kommer fratrekket til regjeringen.
Skal si du er i slaget TT har du vært selger i et annet liv?Da fikk jeg solgt en SL15 på to minutter. Tror det faktisk er ny rekord her i huset.
Nok en ting mindre å tørke støv av
Lettvint når du ikke har ambisjoner om økonomisk verdensherredømmeDa fikk jeg solgt en SL15 på to minutter. Tror det faktisk er ny rekord her i huset.
Nok en ting mindre å tørke støv av
For en sak som spiller når den vil og den vil sjelden, så er det jeg fikk mer enn godt nok. Jeg er dessuten for surrete til å styre noe mer enn en sykkelLettvint når du ikke har ambisjoner om økonomisk verdensherredømme
Er klar når det dukker opp en 1210 med eske, evt en i nærleikenSnart råd til Accuphase nå sånn som du selger unna
Takk. Tok det just da jeg var ute med kompis. Dette er rett nedenfor der jeg borDet var et kult bilde
mvh
Dessverre, har du mer til salgs?Er det noen med interesse for mynter eller WW2 som følger tråden?
Ja, jeg har så mye liggende som jeg ikke trengerDessverre, har du mer til salgs?
mvh
Nei, ingen Tiger eller SSK hellerTja, har du en kubelwagen eller en 40talls boble å selge er det jo ww2 absolutt av interesse
Ja, jeg har så mye liggende som jeg ikke trenger
Jeg går før bikkja, så mye er sikkertBikkja?
Ja de er faen meg siste skuff...Ja, jo, men jeg gir ikke der bort. Føler jeg at det er skambud, så står jeg over. Folk som digger Eggum er iallefall utelukket
Sov godt. Det har ikke jeg gjort siden TirsdagNå en sigg så tar jeg kvelden
mvh
Har selv fastpris på 47 øre, så får tilbakebetalt 485,-Fikk endelig strømregningen for desember nå. Holdt på å dåne her. Kr 568,- ! Tror jeg skal unne meg en øl!
J*vlig seint ute her nå (hadde et sosialt liv i går, av alle ting), men hakepartiene gir meg kun én (1) assosiasjon