TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Å nei! Var bare at jeg skulle "bekrefte" at det har vært kremmere/handelsmenn i familien før.Det må du ikke selge TT
Å nei! Var bare at jeg skulle "bekrefte" at det har vært kremmere/handelsmenn i familien før.Det må du ikke selge TT
Har forøvrig korrigert teksten i innlegget, slik at ingen skal være i tvil. Det er altså ikke til salgsÅ nei! Var bare at jeg skulle "bekrefte" at det har vært kremmere/handelsmenn i familien før.
Gratulerer med snasen sak! Regner med at den låter enda bedre nå som plasten er vekk. Hilsen en som lytter utelukkende med øynene.Tøffere sånn utseendemessig også
Vis vedlegget 778203
Takker for det. Her er det desverre inntektene som styrer innkjøpene og da blir det slike små saker, men eiegleden er nok like stor for meg, som for en med feit lommebok.Gratulerer med snasen sak! Regner med at den låter enda bedre nå som plasten er vekk. Hilsen en som lytter utelukkende med øynene.
Jeg har vokst opp med et slikt anlegg plassert slik du beskriver.Før dette, sånn på midten av 70 tallet, hadde man bokseksjon, tredelt i mørk brun, med en Tandberg sølvsuper 11 og noen Tandberghøyttalere liggende på "flasken" på toppen av bokseksjonen og gjerne en Garrard/ Gerhard platespiller og Smokies hvite album spillende "living next door to Alice"
Tusen takk. Enhver husholdning med respekt for seg selv, hadde noe slikt i hjemmet sitt den gang. I tillegg hadde man gjerne fargetv med sjalusidør, salongbord med innlagte keramiske fliser med mønster, stålampe i hjørnet og panelplater på veggene i mørk treimitasjon. Husker det som det var i gårJeg har vokst opp med et slikt anlegg plassert slik du beskriver.
Det var en Huldra 9 og platespilleren var en Dual. Musikken stod brodern for, og det var Fleetwood Mac, Santana, Cream og Creedence. Ellers slik du sier.
Det låt kjempebra og ingen tenkte noe mer over det.
Inntil brodern bytta de tynne ht kablene med lampeledning... Da var det gjort.
Gratulerer med ny dac!
Det var jo gir-lås, i stedet for ratt-låsEn annen rar ting var at tenningsnøkkelen var nede mellom setene og den måtte stå i et spesielt gir for å få ut nøkkelen. Og så var det panseråpningen da. Tipper folkene hos SAAB har fått mange telefoner dengang om hvordan få panseret helt opp
Tror faktisk lyden ble mer åpen uten plasten på. Nå gjenstår bare 99999999,8 timer igjen av innspilling før godlyden kan nytes. Tror jeg skal ha ta meg en banan mens jeg venterTa a plæsten, æ!
Du må ikke skrive neger TT neger er ikke lov og si,heller ikke å skrive neger,så neger holder vi oss unna. Så husk ikke neger,neger er fyfyJa det må jeg si. Hvis varmeapparatet har en slik effekt at unga blir negere av å sitte i baksetet, skjønner jeg at SAAB gikk konkurs 🧔🏿♂️
Litt som å spise karameller med eller uten papir.Tror faktisk lyden ble mer åpen uten plasten på. Nå gjenstår bare 99999999,8 timer igjen av innspilling før godlyden kan nytes. Tror jeg skal ha ta meg en banan mens jeg venter
Eller banan med skallet på?Litt som å spise karameller med eller uten papir.
Jeg lover å ikke skrive neger, jeg får heller skrive tidligere neger Men hva med Turboneger da da?Du må ikke skrive neger TT neger er ikke lov og si,heller ikke å skrive neger,så neger holder vi oss unna. Så husk ikke neger,neger er fyfy
Turboneger er heller ikke lov,er neger i det også. Neger er fyfy som jeg saJeg lover å ikke skrive neger, jeg får heller skrive tidligere neger Men hva med Turboneger da da?
Ok, så tidligere neger med og uten turbo er fy altså. Ja ja, da vet jeg detTurboneger er heller ikke lov,er neger i det også. Neger er fyfy som jeg sa
Ja nå vet du,takk hertugen for det som de sierOk, så tidligere neger med og uten turbo er fy altså. Ja ja, da vet jeg det
I Sverige blir folk krenket om du sier HUDFARGE.Du må ikke skrive neger TT neger er ikke lov og si,heller ikke å skrive neger,så neger holder vi oss unna. Så husk ikke neger,neger er fyfy
Siden jeg var barn har SVT1 sendt "Kalle Anka och hans vänner" (Donald og hans venner/Disney) hver 24.desember kl 15. i år var det lagt til "beklagelse" /"disclaimer" på slutten, at tegnefilmene kunne inneholde karakterskildringer som kunne oppfattes som krenkende! Hallo, det er "teknad film i färg" Jeg og sikkert mange med meg mener at dette har gått alt for langt. Nå skal alt være så inkluderende. Se bare på reklamesnuttene på tv. I løpet av de siste to-tre årene har det dukket opp en ikke hvit i nesten hver reklame. Og det klages når et tv program eller tv serie er helhvit! Og folk blir krenket av hva som sendes på tv uten å ha sett programmet! Fantastisk.I Sverige blir folk krenket om du sier HUDFARGE.
Det skal man ikke si i Sverige. Fakta.
Ikke bare litt TT Ha en riktig fin helg
Bra kjempet, nå er jo det verste pirket gjort!