KjellR
Hi-Fi freak
De finnes, men koster..!Skulle jeg hatt kassettspiller igjen hadde den Technicsen stått høyt på lista.
Men en RX-1500/1700 er fortsatt en drøm jeg kunne ha kjøpt dukker det opp en
De finnes, men koster..!Skulle jeg hatt kassettspiller igjen hadde den Technicsen stått høyt på lista.
Men en RX-1500/1700 er fortsatt en drøm jeg kunne ha kjøpt dukker det opp en
Jeg vet,men hadde nok kjøpt en uansett. Angrer for at jeg ikke kjøpte den som lå på finn for en tid tilbakeDe finnes, men koster..!
Stemmer det,sorryDet heter RS! RX er modeller fra OBOS merket Nakamichi!
Ta det et par øl først TT så finner du roenJeg gruer meg til å ta fatt på utskiftninger i Tesalongen. Det er så utrolig mye kabler og rot bak, og jeg hater det å koble opp og ned saker og ting der det er trangt
Ha ha, da blir jeg bare sittende og tar enda enTa det et par øl først TT så finner du roen
mvh
Jammen! Det gjør da ingenting...Ha ha, da blir jeg bare sittende og tar enda en
Du er velkommen når som helst. Straks står det en 1210 her også i matchende farge med Concorde PU!Skikkelig kult det oppsettet TT Hadde vært moro å lånt øret til det en gang
mvh
Ja, i hvertfall når jeg er i rommet!En smukk samling TT
Ja, i hvertfall når jeg er i rommet!
Ingen andre som byr på meg serru!Liker at du byr på deg selv TT
mvh
Det er mye mer motiverende å vite at når man er ferdig, så vanker det belønning enn å sose med dyre ting i halvfylla. Tror jeg skal hente meg en øl!Jammen! Det gjør da ingenting...
Setter stor pris på degIngen andre som byr på meg serru!
Glad i deg også!Setter stor pris på deg
Full "unpacking" og sikkerhetskontroll loves dokumentert når hentemelding kommer!Lykke til med evt. "pick up" - blir spennende.