TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Enda mer plast. Klingfilm (dårlig film, har lest boken )
@HasseBasse fitte = fisse!Nå mistet jeg helt lysten og gleden. Dette er aller siste gang jeg skal kjøpe noe av en xxxxx xxxxx xxxxx på Finn! Faens xxxxxx!!!!'
Ojj dette så ikke bra ut TT og til den prisen trist men kan du ikke sende den tilbake?Nedtur. Smelteskade i lokk, der "kulen" er. Korrodert ytterkant av platetallerken. Ser ut som en spyttklyse! Begge ting skjult i annonsen, den første er skjult når lokket er oppe og ingen bilder med lokket nede. Korrosjonen er skjult med filtmatte som dekker det akkurat skadene. Matten er 1cm større enn gummimatten (som ikke medfølger)
Ja ja, det er sjansen ved å kjøpe brukt. Lokk kan skaffes og tallerken kan pusses, men alikevel surt når jeg betalte 7500,- for spilleren Vis vedlegget 780914 Vis vedlegget 780915 Vis vedlegget 780916 Vis vedlegget 780917
Føler med deg... Ikke greit det.Nå mistet jeg helt lysten og gleden. Dette er aller siste gang jeg skal kjøpe noe av en xxxxx xxxxx xxxxx på Finn! Faens xxxxxx!!!!'
Skal se om den virker førstOjj dette så ikke bra ut TT og til den prisen trist men kan du ikke sende den tilbake?
mvh
Den ER kjøpt i Norge fra en Litauer!Føler med deg... Ikke greit det.
Burde kanskje ha´ ventet, til noe slikt kom på brukten i Norge??
7.500 er IMO en lite stiv pris for en brukt 1210. Anyway... done is done. Får vel polert opp tallerkenen uten de store problemer.
Btw.... fin pris på lokket
Ja det er sikkert lurt men den platetallerkenen så ikke bra ut Lokket er jo lett å skifte ut heldigvisSkal se om den virker først
Ahhhhh come on. Hva ta´r du meg for??@HasseBasse fitte = fisse!
Ha ha ha ha. Du pølsemandAhhhhh come on. Hva ta´r du meg for??
Har SGU da haft norske kjærester og
Og fjellapen brølerHa ha ha ha. Du pølsemand
Den er foran, ikke bak!Ahhhhh come on. Hva ta´r du meg for??
Har SGU da haft norske kjærester og
Vet ikke, hva preferansene dine er, men men menDen er foran, ikke bak!
Det må jeg bare beklage,var litt opptatt med meg selv i dagNok et "problem" jeg får ikke brukt Concorden fordi motvekten er for tung. Da må det også handles inn. Det baller på seg. Fikk "sinnamail" fra Høvdingen for utidig språkbruk. Regnet nesten med det. @Evo III passer jo ikke på meg i dag og når det koker, så kommer slike ord. Beklager til ALLE!
Hei! Sjekk i esken. Der ligger Ortofons spesielle lette motvekt. mvh Olav ENok et "problem" jeg får ikke brukt Concorden fordi motvekten er for tung. Da må det også handles inn. Det baller på seg. Fikk "sinnamail" fra Høvdingen for utidig språkbruk. Regnet nesten med det. @Evo III passer jo ikke på meg i dag og når det koker, så kommer slike ord. Beklager til ALLE!
Ååå. Tusen takk. Vet ikke om jeg har gjort det riktig?Hei! Sjekk i esken. Der ligger Ortofons spesielle lette motvekt. mvh Olav E
Det ser riktig ut det. Du finner både stifttrykksvekt, stiftbørste samt en plastikkdigns for å justere rett vinkel på Concorden i esken. NB! Du må ta av stiften før du bruker monteringsverktøyet. Litt følsomme fingre når du justerer loddet er nødvendig. Stram plastikkbolten forsiktig først, kontroller trykket, og stram til på nytt. Burde funke dette.Ååå. Tusen takk. Vet ikke om jeg har gjort det riktig? Vis vedlegget 780943
Tusen hjertlig takk. Du er en knupp! En liten påskjønnelse for hjelpen pr Vipps er sendt.Det ser riktig ut det. Du finner både stifttrykksvekt, stiftbørste samt en plastikkdigns for å justere rett vinkel på Concorden i esken. NB! Du må ta av stiften før du bruker monteringsverktøyet. Litt følsomme fingre når du justerer loddet er nødvendig. Stram plastikkbolten forsiktig først, kontroller trykket, og stram til på nytt. Burde funke dette.
Mvh Olav E
Ok. Takker for info.Kommet sikkert inn brukt fra Japan, klassisk problem med s.k. "pitting" og korrosjon på metalldeler på ting som har vært i bruk i Østen dessverre.
Takker for det, men du er nå litt for grei da. Håper du er fornøyd og får rigga spilleren din som ønsket. For øvrig er Concorden vant til å levere godlyd til Magnepaner. Har hatt SMGa, 12 og 1.7.Tusen hjertlig takk. Du er en knupp! En liten påskjønnelse for hjelpen pr Vipps er sendt.
Mtp hvor abivalent denne ettermiddagen har vært følelsesmessig for meg, var det på sin plass med litt ekstra. Du har dessuten hjulpet meg, slik at jeg slapp å bestille enda mer fra ebay. Dessuten har sett hva disse Concordene går for brukt, så dette er på sin plass. Og nok en gang. Tusen takk. Jeg er så takknemlig! Mvh ArneSWTakker for det, men du er nå litt for grei da. Håper du er fornøyd og får rigga spilleren din som ønsket. For øvrig er Concorden vant til å levere godlyd til Magnepaner. Har hatt SMGa, 12 og 1.7.
Mvh Olav E
DuraglitHva het de padsene som vi brukte på forkrommede bildeler før? De rosa filtgreiene som lå i en blå metalleske... de kan funke på anløpte metalldeler type platespillertallerkener, armer etc.
Har ikke snakket med hamUtrolig kjipt at spilleren ikke er på stell. Hva sier selger om saken?
Det var det ja!!!Duraglit
Jeg har et par tuber autosol her. Brukte det faktisk på platetallerken til en B&O jeg hadde. Som var skikkelig oksyderr og det ble veldig bra. Tid har jeg nok avAutosol metal polish og en dose tålmodighet blir som regel bra det også.
Er verdt et forsøk. Litt rabatt sukrer jo pillen.Har ikke snakket med ham
Da har du ting på stell !Jeg har et par tuber autosol her. Brukte det faktisk på platetallerken til en B&O jeg hadde. Som var skikkelig oksyderr og det ble veldig bra. Tid har jeg nok av