TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Tenkte sånn i 12 tiden.Har tenkt meg innom, men vet ikke helt når på dagen.....
Tenkte sånn i 12 tiden.Har tenkt meg innom, men vet ikke helt når på dagen.....
Takk det samme F. Kos deg med musikkenGod morgen TT litt regn og litt sol her i dag men det er fredag.
Ha en riktig fin helg
mvh
Blir ikke mye musikk i dag, skal fikse en motor i dag på en gammel Chevy og ha litt godt i glassetTakk det samme F. Kos deg med musikken
Kortterminalen har allerede vært i bruk ser jeg
Dette var før, eller etter, medisinering på gjengen? ... Så uansett veldig trivelig ut, kos dere!
Var etter dagens avføring var unnagjortDette var før, eller etter, medisinering på gjengen? ... Så uansett veldig trivelig ut, kos dere!
Befriende...Var etter dagens avføring var unnagjort
Alltid godt med tørr TenaBefriende...
Forhuds-epilator? ... Nei aner ikke..Fikk hentet "smultesken" og pga lukt, ble denne åpnet utendørs. Ikke engang Mickey ville ha befatning med den. Hva som var inni, var denne. Noen som vet hva det er?
Vis vedlegget 821160
Det der er ikke en HEAD-ERASER.. Derimot så er denne det,
Du må nok trimme PermobilenBle dessverre for sen til å catche opp gjengen tidligere i dag , vi får ta det igjen senere !
Tror Jørgen snart må selge Evo.. vis ikke gror han jo fast i butikken
Og @soundscapeTror Jørgen snart må selge Evo.. vis ikke gror han jo fast i butikken
Er den Technics spilleren der noe å hoppe etter? Ser jo litt pen ut.. For ikke å snakke om 401 overMye gromt hos Hifi & Vinyl
Vis vedlegget 821139 Vis vedlegget 821140 Vis vedlegget 821141 Vis vedlegget 821142
Ja absolutt. Er nyoverhalt og kommer med ny uåpnet AT pu. 401 er visst allerede solgt etter det jeg vetEr den Technics spilleren der noe å hoppe etter? Ser jo litt pen ut.. For ikke å snakke om 401 over