TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ja, vi fikk jo historien fra sjefen sjøl i dag!Ikke noe å kødde med, der selges ALT !
Ja, vi fikk jo historien fra sjefen sjøl i dag!Ikke noe å kødde med, der selges ALT !
Derfor det er en liten befrielse å være 160-170mil unnaIkke noe å kødde med, der selges ALT !
Ja, selv om det absolutt hadde vært morro å kunne svingt innom i ny å ned å høre sladder å se litt snadderHøres forholdsvist trygt ut...
Eneste jeg hadde latt meg selge tilTror Jørgen snart må selge Evo.. vis ikke gror han jo fast i butikken
litt for små tuttarEneste jeg hadde latt meg selge til Vis vedlegget 821349
Å ikke kaster a traktorer heller dalitt for små tuttar
Vil du ha jur - get a fuckin' Cow!!!litt for små tuttar
den er vel ikke til å spøke medHvis det er myggstikk, sier det litt om myggen dere har nordpå
Hadde på en bananplugg på ene siden av begge kabler. Kanskje derfor høyt? Billig muligheter, så tar høyde for unøyaktighet.0,5 - 0,6 ohm høres mye ut på en kabel som er 4-5 meter lang, og rundt 1,5 til 2,5 kvmm (?)
Og siden du måler 0,5 til 0,6 enten det er 1 m eller 4,5 m, så tenker jeg at du muligens er nede på unøyaktighter i multimeteret ditt (?)
Jeg skal kjøpe en 10m rull, så ja, men jeg er født lat, så derfor spurte jegHvis ikke det er så dyr kabel du skal kjøpe, kan du ikke bare kjøpe inn en meter ekstra og teste om du hører forskjell?
Takker for det duc. Da vinner nok interiørpolitiet denne gangMålte div. 1,5 - 2 og 4 mm. Fikk rundt 0,1ohm på alle. Jeg innbiller meg at på 1,5 til 4 mm så ligger det på rundt 2 til 4 ohm pr. 100 meter eller så (?)
Som igjen betyr at motstanden er uvesentlig når en snakker 1 til 5 meter eller så...
Er formen bra?God morgen
Det finnes andre alternativ...Kverulere på bokmål Kværulere på dialekt
Jada den er fin.Er formen bra?
Du må kanskje sette programmet etterpå på opptak også. Starten er utsett pga regn.God morgen TT. Vi får besøk i dag så jeg har satt F1 på opptak, skal nyte den i kveld.
Ikke umulig at du får sett F1 live, da løpet er utsatt pga regn.God morgen TT. Vi får besøk i dag så jeg har satt F1 på opptak, skal nyte den i kveld.
To skjebner, Samme tanke (to rasshøl på en planke)Du må kanskje sette programmet etterpå på opptak også. Starten er utsett pga regn.