Musikkmannen
Musikk i fokus
Jordbær - eneste bæret jeg liker. Men som kona sier så forstår jeg ikke bæret heller....
God morgen.
God morgen.
God morgen ja! De er desverre ikke norske, men jeg prøvesmakte et bæri butikken og de var minst like gode. Skal nytes senere i dagJordbær - eneste bæret jeg liker. Men som kona sier så forstår jeg ikke bæret heller....
God morgen.
Savner sommerkassettene, men jeg har ihverfall denne(Begynner å bli smalt når en henviser til Dagbladets sommerkassett 1980 ...)
Rene NRK P1+Denne var en favoritt:
Var en del artig på de kassettene. Syntes jeg i alle fall da Musikken ganske ymse.
Tydeligvis ikkeEr det bare jeg som sliter med å se annonser på Finn nå?
Neida. Jeg holder på med å spille inn mine høyhastighetsbehandlede bananplugger fra selveste Biltema til kr21,45 pr stk. og de er gullbelagte med gull fra handelsbodene i sydens varme land!Trenger du banan plugger så kan jeg anbefale disse jeg er virkelig fornøyd på alle måter
mvh
Vis vedlegget 823055
Er det Banana Airlines?Kom dere inn i platecover quizzen og løs oppgaven min.
Dere to burde klare den med en hånd på ryggen
Symesterskapet Bangladesh er mer spennende!Kom dere inn i platecover quizzen og løs oppgaven min.
Dere to burde klare den med en hånd på ryggen
Det skal du ikke se bort i fra. Men vi haifai og musikk elskere er gjerne litt sære og kan finne stor glede i det raresteSymesterskapet Bangladesh er mer spennende!
Jeg er ikke interessert i platecovere, men i musikken.
Ikke umulig, jeg har vært hjemme hos noen pussige skruer og det er ikke musikken som står i sentrum der i gården. Dem om det. Andre igjen er mest opptatt av matrisenr på platen. Det er plass til alle, men jeg koser meg med min musikk og lar andre styre med sitt.Det skal du ikke se bort i fra. Men vi haifai og musikk elskere er gjerne litt sære og kan finne stor glede i det rareste
Ser ut til at Ruud har full kontroll. Heia heiaNei, nå er det tennis som gjelder, uten pubertal danske
Nadal søndag kl 15 . Den blir leiDette hadde jeg ikke truud. Fantastisk.
Ruud er god, men ikke så god. Men Ruud har på en måte vunnet uansett ved bare å komme seg til finalen. Får håpe han ikke blir psyket ut av omstendighetene med 14993 Rafa-fans mot 7 Ruud-fans, men bare spiller sitt beste så det ikke blir enveiskjøring. Blir spennende å se hva han får til.Nadal søndag kl 15 . Den blir lei
Kunne ikke vært mer enig. Tror Nadal er noen nummer for stor for Ruud, men det har uansett vært et kvantesprang for Casper Ruud og norsk tennis internasjonalt. Det er bare å bøye seg i hatten. Jeg må nok en gang nevne F2 prestasjonen til Dennis Hauger. Den er også fantastisk. Norge er i medvind der vi vanligvis har vært totalt fraværendeRuud er god, men ikke så god. Men Ruud har på en måte vunnet uansett ved bare å komme seg til finalen. Får håpe han ikke blir psyket ut av omstendighetene med 14993 Rafa-fans mot 7 Ruud-fans, men bare spiller sitt beste så det ikke blir enveiskjøring. Blir spennende å se hva han får til.
Du skulle aldrig vært stått opp ..... Lyt o lær.....I dag har jeg kun vært passiv, apatisk musikklytter uten evne til å engasjere meg i noe som helst. Litt skummelt å ikke komme på noe som helst positivt i dag, men heller ikke noe negativt å melde musikk eller hifimessig. Bortsett fra jordbær og tennis, så går denne dagen lett i glemmeboken. Takk for i aften.
Nei, du sier noe. Ofte lurer jeg på det samme. Det er da de tunge tankene regjerer. Kanskje det er et tegn på at jeg må ta en pause, ta det med ro og gjøre andre ting? Har funnet meg en plass i skogen nå, ved en gapahuk. Godt å lytte til vinden som tar tak i løvet i bjerketrærne. Kjenne lukten av skog og bare la tankene fare. Ha en bra dag alle!Du skulle aldrig vært stått opp
Ja, både opp og ned, men med bare en sub kan jeg ikke gå særlig høyere, da den blir "retningsbestemt"Har du prøvd forskjellige delinger? Jeg endte opp med 120hz med mine mg12.