T
TT.
Gjest
Tiden, alderen og sosial status tatt i betraktning, så er det kanskje tiden inne for kryssord, kabal og radiobingo?
Ha ha. Typisk dansk å starte dagen med en kold bajer!Skål
EDIT......... Og ha en perfekt helg
Da bortfaller det nok for min del, men vi tar det igjen senereDa tar jeg utgangspunkt i søndag 11/9 om det ikke kommer store protester og den som tier samtykker
Det var synd, men vi tar det igjen vettu!Da bortfaller det nok for min del, men vi tar det igjen senere
De spretter
Det ble en gedigen nedtur, da "fristen" for å få beskjed om ankommet pakke er passert med god margin. Jeg hadde håp, da det stod "undre transport" fra Oslo og da er neste stopp utlevering. Det skjedde altså ikke. Ja ja, da blir helgen ekstra lang (noe som kan være bra) og noe å glede seg til neste uke. En trøsteøl er allerede åpnet og flere blir det. Ha en bra aften, skål!
Vis vedlegget 824704
Je jeg er utrolig spent på den spilleren, så rapport og bilder kommer. Egentlig hadde jeg ingen forhåpninger om ankomst på denne siden av helgen, men som sagt, Postenappen gav et lite håp.Som før sagt - "venting er noe dritt", TT. Men jeg gleder meg til å høre din mening om Revox'en, over helgen!
Tore
Jepp. Rakk akkurat å få hengt opp tøy. Passer derfor bra med denne utsettelsenNå er det F1 kvalik
Nå skal det sies at det er ikke fritt for hifi i klesvasken heller. Sandsstensblokk fra selveste Sonus Faber brukes som ballast på tørkestativet!Det er ikke så mye fokus på hifi i dag, da det er husarbeid på agendaen. Ikke noe artig, men høyst nødvendig. Jeg er en rotekopp og er lite flink til å legge tilbake ting etter bruk. Det er derfor lett at det hoper seg opp og det må skippertak til. Lørdag ettermiddag er en fin dag til denslags og ingen untak i dag. I det siste har dessuten strømmen vært billig i helgene, så da passer det dessuten med klesvask. Spares der det spares kan. Vasken blir ikke renere med dyrere strøm, så det gjelder å følge med på timeprisene for en fattig stakkar.
Musikk til arbeidet:
Kool & Klean - My world