TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Status
    Stengt for ytterligere svar.
    T

TT.

Gjest
    Vepsen er en "djevel", og den denger jeg hvis jeg ikke lett får den ut. Geithamsen er ganske lugn og jeg prøver å spare den ... :) Men blir den først grinete så durer det fælt før man evt. får geleidet den ut...
    I dette tilfellet var det bare å åpne vinduet helt å få dem ut. Geithamsen med sin "brumming" tilkalte min oppmerksomhet. Det har aldri vært så mye "leven" på soverommet før! 😆

T

TT.

Gjest
    Du kan bare legge det ut, jeg hopper tilbake til din tråd etter jeg har sett løpet.
    Tipper førene av både Ferrari og Mercedes koser seg med kaffen etter løpet.
    Vis vedlegget 825235
    siden du ber pent, så ble det dobbeltseier til Red Bull, da hele fire biler med Ferrarimotorer måtte bryte pga motorproblemer. Først Sainz og like etterpå Leclerc. Dette gjorde sitt til at Russell kom på tredje og Sir Hamilton på fjerde (dagens fører). Mercedesene og spesielt Hamilton sin hoppet så ille at han hadde så vondt i ryggen at han knapt kom seg ut av bilen etter løpet. Synd for Ferrarri som får null poeng, full pott for Red Bull og Checo med +1 pga raskeste runde. Verdifulle poeng for Mercedes også, endelig
    Spenningen forsvant da Leclerc måtte bryte.

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.317
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Morro å se at Redbull gjør det godt.. det er bare synd de har en sjåfør man ikke klarer å like.. Max har liksom noe ved seg som ikke er likanes.. samme med hans Far som av og til åpner kjeften å slenger med den.. (litt vanskelig å ta seriøs siden han overhode ALDRI var en god sjåfør)..

Får vondt i meg når jeg ser hvor jævlig den humpingen er i mercedesene.. stakkars Hamilton hadde det ikke godt når han prøvde å komme seg ut.. Men morro å se at de ikke er helt totalt akterutseilt og med litt god taktikk klarer de ta poeng..

T

TT.

Gjest
    Morro å se at Redbull gjør det godt.. det er bare synd de har en sjåfør man ikke klarer å like.. Max har liksom noe ved seg som ikke er likanes.. samme med hans Far som av og til åpner kjeften å slenger med den.. (litt vanskelig å ta seriøs siden han overhode ALDRI var en god sjåfør)..

Får vondt i meg når jeg ser hvor jævlig den humpingen er i mercedesene.. stakkars Hamilton hadde det ikke godt når han prøvde å komme seg ut.. Men morro å se at de ikke er helt totalt akterutseilt og med litt god taktikk klarer de ta poeng..
    Jeg synes Max er en likandes kar. Fullt fokusert på det han SKAL gjøre. Han har faktisk bedret seg betraktelig bare fra i fjor imo. Jeg har ikke sett Race to survive, så mulig jeg har gått glipp av noe. Han legger ikke skjul på noe når han er skuffet og er oppriktig og det er masse følelser i sving. Ikke alle som liker den stilen, men jeg gjør det. Litt som Petter Northug. Og ikke minst, han er en utrolig dyktig sjåfør. Det så vi senest i dag, da han tok igjen Checo og bare dro i fra. Imponerende

Sist redigert av en moderator:
    T

TT.

Gjest
    ^Det er vel ikke helt korrekt at den er uønsket, men den var så og si utryddet i Norge, men er nå i ferd med å komme tilbake. Den er mindre "aggresiv" enn vanlig veps, men når den først stikker, så har den mer gift og dermed er mer smertefull å bli stukket av

T

TT.

Gjest
    Ikke ofte jeg ser foppall, men når Sverige er på besøk på Ullevål Stadion, så må jeg kikke litt. 🇸🇪⚽🇳🇴

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    19.331
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Uønsket er den kanskje ikke, men den var ikke observert på nær hundre år og har trolig kommet tilbake grunnet mildere klima.
    Trolig vil de asiatiske slektningene også dukke opp her på sikt.

• Liker
    Reaksjoner: TT.
    T

TT.

Gjest
    Æsj, foppall var kjedelige greier. Helgen har vært ulidelig lang og når ting går sakte, er det lett å kjede seg. Når man kjeder seg, begynner man å surfe på nett, på ebay og finn for å kanskje finne en "skatt" i enden av Cat6 kabelen 😗
    Med andre ord, så har jeg kjedet meg i helgen og funnet noen "skatter" som nå er kjøpt og betalt, men ikke fått. Noe som er kjekt å ha og noe som er gøy å ha 😜 Så nå blir det enda mer venting. En vond spiral dette 😵💫😵🤣😂

T

TT.

Gjest
    Endelig er helgen straks over og en ny uke kan begynme. Det er flere ting i anmarsj, så hverken Mickey eller jeg blir "arbeidsledige" med det første 😅
    Noe tar mye lenger tid enn andre å få levert, men det kan jeg leve med, bare jeg vet at det kommer. Det gjelder ting som ikke er så viktige. Det blir uansett spennende når det kommer nye ting til gards 😊
    Ellers så har det vært en bra dag på flere måter og det håper jeg også morgendagen blir. Ha en fortsatt hyggelig kveld. Her er det natta, takk for i dag!

Ronald Boo Hinkson - My good day

T

TT.

Gjest
    God morgen Norge! 🇳🇴
    Enda en vakker dag å våkne opp til. Ingenting er en selvfølge, ei heller å ha det bra. Føler meg ganske heldig der egentlig. Når problemene egentlig er bagateller, blåst opp som problemer. Tror de fleste av oss er ganske heldige tross alt. Bare ikke gjør som i Forsvaret, feie problemene under teppet og late som ingenting. Da sprekker til slutt ballongen med all gørra innvendig. Problemer er til for å løses, ryddes opp i og gå videre.Ønsker alle en problemfri dag!
    Jo Harrop - Everything's changing

T

TT.

Gjest
    Fantastisk skuffende, igjen! Nissene i Posten har klart å sende pakken til Rolvsøy (Fredrikstad) i steder for hit (Indre Østfold). Det betyr at pakken må tilbake til Oslo og så videresendes hit. Det kan for ta 3 dager ekstra. Er det et Ilandsproblem? JA Tor du at jeg er glad? NEI
    Tror du at jeg er skuffet? JA. Tror du at jeg er sur? JA
    Tror du at jeg er irritert? JA Tror du at jeg er forbannet?...

soundscape

Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Antall liker
    38.873
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    19
    Fantastisk skuffende, igjen! Nissene i Posten har klart å sende pakken til Rolvsøy (Fredrikstad) i steder for hit (Indre Østfold). Det betyr at pakken må tilbake til Oslo og så videresendes hit. Det kan for ta 3 dager ekstra. Er det et Ilandsproblem? JA Tor du at jeg er glad? NEI
    Tror du at jeg er skuffet? JA. Tror du at jeg er sur? JA
    Tror du at jeg er irritert? JA Tror du at jeg er forbannet?...
    Posten imponerer ikke spesielt for tiden. Virker som 2-3 uker tollbehandling på noe småpakker er den nye normalen også.

ToreP

Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Antall liker
    3.072
    Sted
    Trondheim
    Skjønner godt at du reagerer når kjøpte varer nærmest bør desinfiseres før bruk, TT.😄
    Har enkelte ganger poengtert mangel på "stell" til selgere på Finn, og har stort sett fått "en kald skulder" som svar! Altså ingen handel - ja ja, helt greit fra meg!😄
    Tore

T

TT.

Gjest
    Skjønner godt at du reagerer når kjøpte varer nærmest bør desinfiseres før bruk, TT.😄
    Har enkelte ganger poengtert mangel på "stell" til selgere på Finn, og har stort sett fått "en kald skulder" som svar! Altså ingen handel - ja ja, helt greit fra meg!😄
    Tore
    Ja det er slett at det ikke gjøres rent før salg. Er mange eksempler på Finn der selger tar bilder av ting fulle av støv og andre basselusker. Heldigvis har folk stort sett sluttet å røyke innendørs, men tidligere kunne man risikere å få produkter brune av tobakksrøyking, med dertil "herlig" duft

70ACD072-0561-4AE7-ABA6-BFA6AD319172.gif

Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn