Takker, men jeg har "El kjipo" versjonen B 795
At du får fot skulle bare mangle, den Luxman forsterkeren du har låter jo meeeget bra. Jeg kjenner ikke høyttalerene dine men du har jo altid hatt god lyd på oppsettene dine så dette kan du. Tar gjerne en tur for en lytt snart.En av låtene som ble spilt hos Hertugen tidligere i dag, var Brian Culbertsom - Fullerton ave. (med Chuck Loeb) og det låt meget bra. Måtte spille samme låten her i kveld. Det låter forskjellig, ingen tvil om det. Mellomtonen hos Hertugen er jo til å dø for og det blir rått parti mot mine billige utedassdører, men jeg klarer likevel å få fot her også og det er vel ikke verst det heller? . Uansett gøy å høre noe som man kan strekke seg etter. Her er låten
Ørje sluser er et flott sted. Har hatt gleden av å bli sluset både opp og ned med D/S Engebret Soot for noen år siden. Det var en minnerik opplevelse. Kan dessuten anbefale slusekafeen og museet, men det er ganske stive priser på kafeen.God morgen, håper du finner skatter...
Jeg har tenkt å besøke en plass jeg ennå ikke har besøkt neste uke.
Vis vedlegget 830657
Noe annet jeg bør få med meg samtidig?Ørje sluser er et flott sted. Har hatt gleden av å bli sluset både opp og ned med D/S Engebret Soot for noen år siden. Det var en minnerik opplevelse. Kan dessuten anbefale slusekafeen og museet, men det er ganske stive priser på kafeen.
Ja, kan anbefale Solbergfoss kraftverk. Ingen utstilling, men et fantastisk skue og ikke minst uteområde. Mener kraftverksbygningen fra rundt 1915 var europas største i sitt slag. Og kommer du fra Askimsiden, så ser du kameler på høyre hånd like før kraftverket! Det kaller jeg eksotisk!Noe annet jeg bør få med meg samtidig?
Er egentlig lite kjent i indre Østfold. Har hatt en del sommere i Aremark, blant annet en langhelg i husbåt på Aremarksjøen.
Men det er nok snart tretti år siden.
Jeg skulle straks ut og så kom postmannen og Crocsene var i umiddelbar nærhet. Hadde det vært i igår, så hadde jeg hatt raggsokker og knestrømperCrocs er fint, men du trenger ikke bruke sokker i måneder som ikke inneholder bokstaven R.
Vis vedlegget 830662
.......og vadmelsnikkers og beksømstøvler og baris?Jeg skulle straks ut og så kom postmannen og Crocsene var i umiddelbar nærhet. Hadde det vært i igår, så hadde jeg hatt raggsokker og knestrømper
Jepp, med ølvøm!.......og vadmelsnikkers og beksømstøvler og baris?
Beiset i fjor, så ikke mas. Trenger en vask... og terrassegulvet har kanskje behov for litt TLC etterhvert
Et annet ord for tamburin?Dagens Quiz: Hva heter rytmeinstrumentet på bilde to? (Jeg aner ikke)
Je, da det ikke er trommeskinn på denne. Tamburin er jo en slik med trommeskinn uten disse raslegreiene rundtEt annet ord for tamburin?
Skinnløs tamburinJe, da det ikke er trommeskinn på denne. Tamburin er jo en slik med trommeskinn uten disse raslegreiene rundt
Ingen grunn til å være så åpen om sexlivetBeiset i fjor, så ikke mas. Trenger en vask
Jødisk rytmeboks?Nettopp, en "omskåret" en
har allerede tenkt på det.Eller plast fra en "blister pack" olHer er en liten utfordring til deg:
Ser at Vette’n mangler frontrute, så da er det «bare» å lage form slik at du kan varme og presse en ny av tynn akryl.
Nettopp. Det var også litt av poenget med kjøpet. Dit vi skal i sommer har de IKKE DAB+ sendinger og vi trengte en ok radio med litt "trøkk" til bruk utendørs. Derfor ble det en slik for den svimlende sum av kr 150,- Tipper den blir satt igjen som så mye annet vi skal dra med oss