T
TT.
Gjest
Ha ha. Har all tid i verden nå og da prøver jeg å få gjort unna de kjedelige tingene også. Er rastløs om dagen (natten også)Har du vært mye sammen med @motoren i det siste?
Ha ha. Har all tid i verden nå og da prøver jeg å få gjort unna de kjedelige tingene også. Er rastløs om dagen (natten også)Har du vært mye sammen med @motoren i det siste?
Alltids noe å glede seg over. Det er verre på andre siden av pytten...At det skal komme snø her er så utrolig irriterende. Kunne de ikke ventet til 23/12 og fått fandenskapet vekk den 26/12, slik at de som absolutt må ha denne hvite mare til jul bli fornøyd. Det er ikke annet enn bryderi og ulykker forbundet med djevelskapen.
Vis vedlegget 870150
Tja. Det finnes idioter over altAlltids noe å glede seg over. Det er verre på andre siden av pytten...
Kaos på vestsiden....
Du glemte Bingo´en. Kan likegodt begynne å trene nå
Du glemte Bingo´en. Kan likegodt begynne å trene nå
Tusen takkHadde ikke fått med meg dette. Utrolig trist å lese om Mickey! Kondolerer!
Tusen tusen takkTøffe dager nå TT, men veldig bra at du fortsatt tar deg ut på tur selvom kulde og snøvær, godt med litt frisk luft. Og en ting er helt sikkert, Mickey hadde et godt liv sammen med deg, det er bildene dine i tråden bevis på. Ta vare på deg!
Det er grisebillig for så gode høyttalere. Jeg er dekket opp med opptil flere par høyttalere ellers hadde jeg trykket på kjøp knappen.Nå har jeg satt ned prisen på Rauna høyttalerne, pga svarte uka. Løp og kjøp
Svenskekokken er ein klassikar! Har henta fram julebrød eg har bakt, så det vert snart rosinbakst her også!
Så ikke dette innlegget før jeg hadde lagt ut mitt akkurat nå. Takk for det du skriver. Jeg vet jeg kommer til å angre til evig tid om jeg «skrinlegger» anlegget i Tesalongen. Men jeg har nok bare gått litt lei en periode nå. Og forresten, du bor jo ikke så langt unna etter som jeg har skjønt, så har du lyst på en kaffekopp og en guidet tur i Teslongen en dag/kveld, så er du hjertelig velkommen. Mener det også var på tale en gang for noen år siden.Jeg synes tilnærmingen din er fin.
Du har et stueanlegg som er "godt nok". Høy kvalitet og ikke noe som må byttes for å trives med lyden, og du kan spille musikk uten å irritere deg over hva som må oppgraderes.
Tesalongen kan du nok ikke røre, den er verneverdig. Sorry, men du kommer raskt i klammeri med myndighetene om du prøver å gjøre noe med den.
Så har du hobbykos, små anlegg på kjøkken og andre steder som finner et hjem hos deg, blir berget, restaurert og får nytt liv. Enten hos deg, eller de sendes ut i verden rustet for nye år i musikkens tjeneste.
Det gleder de som får solgt tingene til deg, det gleder oss her inne som får følge med på dine anskaffelser, restaureringer og livet rundt, og det gleder de som får kjøpe tingene etter du har fikset.
Synes du skal fortsette akkurat som du har lyst til. Men gjerne veldig likt det du allerede gjør.
mvh Rolf
Der er vel bare å reklamere til hifisentralen det? Så får du en ny?Det var en skuffelse å lese at Topping E30 dac er belemret med en feil der de har problemer med å lese fra feks CD. Topping selv har innrømmer feilen og har kommet med en versjon II. Jeg har opplevd denne feilen selv ved aspilling av CD og har i min enfoldighet trodd at feilen lå i CD spilleren eller kabelen. CD spilleren har blitt renset og coaxkabelen har blitt byttet, men uten at resultatet har blitt nevneverdig bedre. Og i går kveld leste jeg om at det var Topping E30 i første generasjon som hadde denne lyten. Skuffelsen er derfor enda større når to av tre Topping E30 dacer i mitt eie er kjøpt nye i år og begge er første gen. Siste er kjøpt brukt og der kjenner jeg ikke kjøpsdato. Ikke det at det er snakk om så mye penger, men det er prinsippet. Føler meg litt snytt/lurt om du vil. Dacebe fungerer upåklagelig ellers, da de benyttes sammen med Bluesound Node 2 streamer, men det er fra CD at problemet oppstår. I Hovedanlegget brukes denne til B&O Beosound 9000 og det er her jeg opplever problemet. En quick fix er selfølgelig å fjerne dacen og bruke Bluesound Node 130 (nyeste Nodeversjon) som dac, men jeg synes det blir litt feil. Et vanvittig I landsproblem, ja, men det ble penger ut av vinduet og ikke er penger gratis eller vokser på trær her i Hurrahølet.
Sånn da fikk jeg det ut!
Vis vedlegget 870881
Har skrevet noen linjer til kundeservice, så får vi se hva som skjerDer er vel bare å reklamere til hifisentralen det? Så får du en ny?
Det er ingenting som er så galt at det ikkje vert verre med ein dram (eller to)...Skulle nok stått i skammekroken til evig tid for den blunderen der gitt, men jeg er ikke flau over å fortelle at jeg dummer meg ut.
Jeg var klinkende edru. Det er det versteDet er ingenting som er så galt at det ikkje vert verre med ein dram (eller to)...