T
TT.
Gjest
Ja alt hjelper serruGår jo en del ganger til puben og polet, det er jo en god start
mvh
Ja alt hjelper serruGår jo en del ganger til puben og polet, det er jo en god start
mvh
Mine er også halvhøye. Det blir mindre snø, men mer is vinterstid virker det somJeg kjøpte meg sånne halvhøye sko med pigg for et par år siden og nå skjønner jeg ikke hvordan jeg klarte meg uten. Vi har mer isføre en tidligere her oppe i dalom og jeg holdt på å slå meg helseløs mange ganger på tur med hunden før piggskoenes inntog. Nå tripper jeg avsted som en kastrert 90-åring når det er veeeldig glatt, men uten reell fare for å falle…
Sleng på spasertur til Rema også innimellom pub og polet så blir du jo nesten en sportsmann.Går jo en del ganger til puben og polet, det er jo en god start
mvh
Er ikke du allerede ute og går tur (til puben)Dette var jo riktig så bra TT
mvh
Skal ha en rolig helg men alt kan skjeEr ikke du allerede ute og går tur (til puben)
Dac skal du ha . Ha en flott kveld. Blir det trimming i kveld?Så bra TT godt når ting ordner seg. Skikkelig kul den BO spilleren
Nyt kvelden
mvh
Nei dessverre, Influensaen har tatt meg så det blir bare å kikke litt på tv og ingen musikk i kveld Mange her så ligger for tiden men det går fort overDac skal du ha . Ha en flott kveld. Blir det trimming i kveld?
Huff da. Riktig god bedring!Nei dessverre, Influensaen har tatt meg så det blir bare å kikke litt på tv og ingen musikk i kveld Mange her så ligger for tiden men det går fort over
mvh
Ja, jeg syns den er tøff. Ha en fin søndag alle sammen!Skikkelig kult det lille effekt trinnet TT Ha en fin advent søndag
mvh
Har forresten bestilt LED til den, så blir det skiftet en dag.Skikkelig kult det lille effekt trinnet TT Ha en fin advent søndag
mvh
Papp her åJeg gjorde som selveste Hertugen i kveld og sjenket meg et glass rødt. Hvis Hertugens glass smakte like bra som mitt, da er han meget heldig. Plutselig er pappen tom!
Mi pueblo vina MaipoKva for ein papp er det som er tom?