kjellbjarne
Hi-Fi freak
helt ærlig 5 syl er råeste
Da er jeg glad jeg ikke bor derGod lørdag, vinteren er nok ikke over, det er meldt -10 hos mine foreldre i Varteig til uken.
Tja, det er ikke mer en ca 35 minutter med bil fra deg....Da er jeg glad jeg ikke bor der
Nettopp, her er det meldt -11 fk fredagTja, det er ikke mer en ca 35 minutter med bil fra deg....
Men den musikken han spilte, er det noen som kjenner artisten? Skulle gjerne hatt med den CD-en på demo hos en high-end-forhandlerMan skal ikke lenger enn til Jessheim for å høre anlegg på 2x20000W. (Mon tro om dette anlegget fortsatt eksisterer). Viktig med egen immish!
Jeg prøvde Shazams for å finne det ut, men det var for kort og for mye prat. Kanskje like greitMen den musikken han spilte, er det noen som kjenner artisten? Skulle gjerne hatt med den CD-en på demo hos en high-end-forhandler
Dette er min tråd og her bestemmer jeg hvem som skal være forsiktig! (Sammen med mod)Nå skal du være forsiktig -) fått kjeft av gamle tosk, du sliter mer
Musikk er terapi og godt for kropp og sjel. Kos deg med musikken!Sliter litt med å legge meg enda, var godt med musikk i kveld
mvh
Ja det er det tror jeg må finne frem noen flere album og lage meg litt nattmatMusikk er terapi og godt for kropp og sjel. Kos deg med musikken!
Syltelabber med rødbet og majones?Ja det er det tror jeg må finne frem noen flere album og lage meg litt nattmat
mvh
Hadde det bare vert så vel ble bare noen blingser med makrell men smakte godt detSyltelabber med rødbet og majones?
Ja det er helt rett A nyt søndagenro i sinnet. Det er veldig viktig.
Sitter i godstolen og sløver mens det laver ned med snø. Jeg trenger ikke mer, men det er varslet 30cm framover. Ja det er helt rett A nyt søndagen
mvh
Den honda shadow vt750 jeg hadde i noen år blir litt leketøy-aktig i forhold.
Ja det kan du trygt siDen honda shadow vt750 jeg hadde i noen år blir litt leketøy-aktig i forhold.
Men lettere å kjøre, og kvaliteten er 1000 ganger bedreDen honda shadow vt750 jeg hadde i noen år blir litt leketøy-aktig i forhold.