T
TT.
Gjest
Litt musikk i kvelden og jeg skal i hvertfall ikke se skrullex og de andre skrullene i MGP i kveld.
Randy Scott - Affection
Randy Scott - Affection
Jeg begriper ikke at det skal være så vanskelig? Skulle tro vi var bak jernteppet på 60 talletEn kamerat av meg bor på Evje og der er trafikkstasjonen bare oppe på torsdager nå tror jeg. Uansett så hadde han funnet ut at han ville få skilter på MC’en til ferien. Onsdag før ferien fikk han en sms om at skiltene hadde kommet, men han fikk ikke hente dem på torsdagen siden han ikke hadde bestilt time. Han fikk skiltene når de åpnet igjen etter ferien i begynnelsen av august. Det hadde tatt en eller annen 2 minutter å gitt han de skiltene. Man skulle ikke tro det var mulig..
Det er slik bare en statlig bedrift kan oppføre seg får ingen konsekvenserEn kamerat av meg bor på Evje og der er trafikkstasjonen bare oppe på torsdager nå tror jeg. Uansett så hadde han funnet ut at han ville få skilter på MC’en til ferien. Onsdag før ferien fikk han en sms om at skiltene hadde kommet, men han fikk ikke hente dem på torsdagen siden han ikke hadde bestilt time. Han fikk skiltene når de åpnet igjen etter ferien i begynnelsen av august. Det hadde tatt en eller annen 2 minutter å gitt han de skiltene. Man skulle ikke tro det var mulig..
Ja du sier noe. Jeg fjernet litt av fornavnet mitt (hadde dobbeltnavn) for noen år siden og jeg har det gamle navnet på førerkortet. Jeg lurer på om jeg må ha egen time for å spørre om jeg må gjøre noe med det?50-tallet. Enn om et privat firma hadde oppført seg slik?!
Hva var det før?? Julxxx Arne ??Ja du sier noe. Jeg fjernet litt av fornavnet mitt (hadde dobbeltnavn) for noen år siden og jeg har det gamle navnet på førerkortet. Jeg lurer på om jeg må ha egen time for å spørre om jeg må gjøre noe med det?
Nei, DagfinnHva var det før?? Julxxx Arne ??
Stilles det krav til antrekk ogsåDet offentliges kjepphester rir langsomt!
Etter at noen har rygget på bilen min og laget bulk i skiltet med hengerfestet sitt, fant jeg ut at jeg skulle gå inn på vegvesen.no og se om det gikk an å bestille nye skilt eller om jeg måtte på trafikkstasjonen (Mysen) for å bestille. Det gikk an å bestille på nett og da bestilte jeg like så godt både til foran og bak til kr 120,- Helt ok pris. Fikk sms om at nå hadde skiltene ankommet trafikkstasjonen og da tenkte jeg at da kan jeg svinge innom en dag, men nei da, jeg måtte bestille time for å hente skiltene! Så da må jeg stille der i valgt dag, til et eksakt klokkeslett for å få utlevert skiltene! Ærre mulig?
Det vet jeg ikke, men fordel å dukke opp edruStilles det krav til antrekk også
Eller bare i kjoleStiller du i kjole og hvitt er det mulig at de ser gjennom fingrene at du sjangler litt…
Trenger nok ikke alkohol i stiletthælerLitt usikker på om det antrekket lar seg kombinere med sjangling, men du kan jo prøve.
Skal vinke når jeg passerer residensenLykke til
Kommet fram og tannlegen er syk!
Edit: siden jeg kommer langveis fra, skal en annen av tannlegene ta over
Dere skal være glad det ikke var prostataundersøkelseNull hull Vis vedlegget 890260
Den der passet du jo kjempegodt! Ble den også benyttet under inntak av burger, pommes frites og leskedrikk?Null hull Vis vedlegget 890260
Nei, men den ble brukt av forrige pasient til nettopp rektumundersøkelse. Rasshøl kommer i alle størrelsen serruDen der passet du jo kjempegodt! Ble den også benyttet under inntak av burger, pommes frites og leskedrikk?