Evo III
Hertugen
Kommer til å snakke mye dritt de neste dagene du da?Nei, men den ble brukt av forrige pasient til nettopp rektumundersøkelse. Rasshøl kommer i alle størrelsen serru
Kommer til å snakke mye dritt de neste dagene du da?Nei, men den ble brukt av forrige pasient til nettopp rektumundersøkelse. Rasshøl kommer i alle størrelsen serru
Jepp, as usual!Kommer til å snakke mye dritt de neste dagene du da?
Ja den er fin AEn fin låt med gode minner om en herlig tid
Keane - Somewhere only we know
Siden den var slik og jeg ikke fikk fikset den, så fikk jeg denne. Det er et vanvittig virvar av mekanikk inni og i tillegg hadde jeg ute armen og hadde den især. Takker for tips, men jeg går nok for @HasseBasse sitt tips, om det han sier er sant. Har alltid vært redd for å stole på en full danskeHei TT
En 1310mk2 har jeg også hatt innom. Samme symptom på min. En liten plast dings som sprekker/knekker så svikter all mekanikken til auto på armen. Hvis jeg husker riktig så er det et inner chassis som er opphengt også. På min hadde dette siget slik at det tok i bordet under. Fikk orden på dette og da spilte den fint. Åpnet den, men den ble raskt lukket. Hadde ikke turt å prøve meg på mekanikken. Nå er vel du semiproffesjonell så kanskje du tar sjansen?
mvh Atle
Men det der er en Sl-1400
Mener du det??Men det der er en Sl-1400
Ja, det mener jeg. Se på det hvite merket oppeMener du det??
Bilde tatt fra ett Tysk Hifi-Forum spesifikkt for SL1310 MK2
Men jeg skal gjøre et forsøk etterhånden. De er ikke så ulike, Fant nå ut at det ikke er auto return, så da kan det venteMener du det??
Bilde tatt fra ett Tysk Hifi-Forum spesifikkt for SL1310 MK2
Er det ikke like enkelt å bare klippe den ene ledningen og la hjulene stå?Om du skal være sikker på, al den lille motoren over ikke bare står og snurrer,
Da bare lodd av den lille 2-polete, hvite ledningen og isoler den
Ok takk for gode tipsDet tenker jeg ikke.
All driten er styrt både elektrisk og mekanisk. Sikrest å fjerne = fri for neuroser etterpå
Ikke glem Kristian men er helt enig TTJeg begriper faktisk ikke at mange gidder å svare/ fore nettroll som larsmartin/Powercon/shaktimannen. De kaster jo bare mer og mer bensin på bålet.
Vis vedlegget 890410
Auditor er jo bare blåbær kontra disse gutta
mvh
Kan vi ikke bare si at han er jordbær? Jeg finner nemlig ingen emojis for blåbær, så da kan han få nytt symbol:Auditor er jo bare blåbær kontra disse gutta
<————— Han har allerede dette symbolet, godt innarbeidetKan vi ikke bare si at han er jordbær? Jeg finner nemlig ingen emojis for blåbær, så da kan han få nytt symbol:
Ikke jeg heller, skjønner rett og slett ikke problemet mange påstår at de harI mine snart 50 år med stereo, lyd, hifi, har jeg aldri vært belemret med støy fra strømnettet. Eller jo, det har hendt at jeg har hørt et «knepp» når noen har skrudd på lyset et eller annet sted i huset. Så jeg har muligens vært heldig eller om denne strømproblematikken er blåst ut av proposjoner? Nå har jeg bodd mesteparten av mitt syndige liv i de mer urbane strøk, så kanskje det er årsaken eller kanskje ikke? Der det er folk, er det støy!
Jeg er ganske sikker på at de fleste flaggermus er som oss og har gitt opp disse strømrensetrådene for lenge siden. Det er nok derfor de ikke gidder å skrive noe i disse trådene. For tross alt opererer flaggermus i området 20-130 kHz (maksimum 212 kHz), mens mye av det som dras inn av kvasivitenskap når det gjelder skinneffekt og lignende først begynner å gjelde i MHz-området. Der må selv flaggermusa melde pass.Du er du TT, kanskje de i "strømgjengen" har flaggermus...... ører.
Jeg er sikker på at enkelte kan høre når noen trykker på fjernkontrollen til garasjeporten 433,xxxMHz eller høre forskjell på Duracell og Energizerbatterier i fjernkontrolleneJeg er ganske sikker på at de fleste flaggermus er som oss og har gitt opp disse strømrensetrådene for lenge siden. Det er nok derfor de ikke gidder å skrive noe i disse trådene. For tross alt opererer flaggermus i området 20-130 kHz (maksimum 212 kHz), mens mye av det som dras inn av kvasivitenskap når det gjelder skinneffekt og lignende først begynner å gjelde i MHz-området. Der må selv flaggermusa melde pass.
Så selv om disse strømrensegubbene på en eller annen fantastisk måte skulle ha kunnet utvikle flaggermushørsel så ville de ikke hatt nubbesjanse til å lytte til denne skinneffekten de er så opptatt av. Skinnet bedrar!