Ja du sier noe, men bra det finnes noe som fanger opp slike som oss. Tenk om det ikke fantes noe og vi måtte tigge som de i land uten slik ordningKanskje feil å le av det for jeg synes det rett og slett er tragisk men hva skal en gjøre når kroppen ikke vill
mvh
Ja helt sant AJa du sier noe, men bra det finnes noe som fanger opp slike som oss. Tenk om det ikke fantes noe og vi måtte tigge som de i land uten slik ordning
Da gleder vi oss til arbeidsgiveren kommer på besøk en varm vårdag for å polere et lokk. Husk å legge ut bilder
Hvilken plate var det, TT?Det skal nevnes at det er en halvautomatisk Technics SL-D202 direktedrevet spiller og automatikken fungerer perfekt. Mulig det er ørene mine det er noe galt med, innspillingen eller noe helt annet, men det virker som det er wow i spilleren (ikke hund altså, men sakte svai). Den har vært lagret i et kaldt rom, så kanskje det er årsaken. Platene jeg fikk, var i mint condition og vasket med Degritter. Null peiskos. Meget bra.
Jeg har faktisk to støvlokk til spilleren og hvis arbeidsiveren kommer en varm vårdag, så skal man ikke se bort ifra at det kan bli tid til å polere et lokk.
Du er en glede å ha med her inne og en berikelse for forumet. Hva man har stående hjemme, betyr ingenting for gleden over å lytte til musikk, ratte knapper på anlegget og få tips om både musikk og andre ting. Man er ikke noe «bedre» enn andre,Litt alvor i all moroa! Da jeg ble "satt ut av spill" pga. hjerneblødning for en del år tilbake, ble jeg sittende uten overskudd til noe som helst! Så fikk jeg etter noen tid hjelp til å komme meg på nettet! Der fant jeg(kona) hifisentralen, og det ble daglige turer inn på sentralen! Jeg syntes det var kjempefint å lese om diverse gleder og sorger knyttet til hifi og jakten på "godlyd"! Det var til stor oppmuntring for meg og jeg leste tråd for tråd! Gammel musikkinteresserte dukket opp i "toppetasjen", og jeg ble bare mer interessert! Men å melde seg inn, det så jeg mørkt på - hva skulle egentlig jeg her inne sammen med "ekspertene"?? Helt til kona sa - "nå melder du deg inn, eller så skal jeg gjøre det for deg"!
Så godt over 60 meldte jeg meg inn og har ikke angret et sekund!
Det som har plaget meg, er at jeg var "gratispassasjer" i lang tid, og dermed bestemte meg for å betale "litt ekstra" hvert år til sentralen! Derfor, TT. og andre, er det at jeg får noe "medaljegreier", men husk det er for å støtte forumet og for "gamle synder" jeg gjør det!!
Godt anvendte penger spør du meg!
Er spent på når du får NAV på besøk for å polere lokkene dine TT.!
Tore
Gerry Rafferty - City to city og Night owl.Hvilken plate var det, TT?
mvh
Har seff begge to. Skal sette på Night Owl etterpå og høre etter ulyder.Gerry Rafferty - City to city og Night owl.
Ikke lenge til Helga kommer heller, da er det andre ting som skal poleresDa gleder vi oss til arbeidsgiveren kommer på besøk en varm vårdag for å polere et lokk. Husk å legge ut bilder
Sanne ord ADu er en glede å ha med her inne og en berikelse for forumet. Hva man har stående hjemme, betyr ingenting for gleden over å lytte til musikk, ratte knapper på anlegget og få tips om både musikk og andre ting. Man er ikke noe «bedre» enn andre,
om man har anlegg i millionklasse. Det viktigste er å glede seg over det man har og det man hører på. Så der fikk dere den!
Hils kona og si takk for ballesparketVille nok heller ha kalt det et "ballespark", @HoJ! Men det virket, og jeg fikk en flott samtalepartner om ting som foregår her inne! Hun er jo meget musikkinteresserte, går gubben "en høy gang"! Kaller henne gjerne "Gulløret", da hun oppdager diverse ting på en LP eller CD lenge før gubben!
Tore
Be ho sparke en gang til fra meg også.Hils kona og si takk for ballesparket
mvh
Har hørt gjennom Night Owl nå, og kan ikke høre noe av det du beskriver. Fin plate, forresten.Har seff begge to. Skal sette på Night Owl etterpå og høre etter ulyder.
Mvh
Ok. Da regner jeg med at det er spilleren. Takk for at du gaddHar hørt gjennom Night Owl nå, og kan ikke høre noe av det du beskriver. Fin plate, forresten.
Mvh
en liten korrigering, det er en Scroogemaster de er vasket medDet skal nevnes at det er en halvautomatisk Technics SL-D202 direktedrevet spiller og automatikken fungerer perfekt. Mulig det er ørene mine det er noe galt med, innspillingen eller noe helt annet, men det virker som det er wow i spilleren (ikke hund altså, men sakte svai). Den har vært lagret i et kaldt rom, så kanskje det er årsaken. Platene jeg fikk, var i mint condition og vasket med Degritter. Null peiskos. Meget bra.
Jeg har faktisk to støvlokk til spilleren og hvis arbeidsiveren kommer en varm vårdag, så skal man ikke se bort ifra at det kan bli tid til å polere et lokk.
Den så skikkelig tøff ut.en liten korrigering, det er en Scroogemaster de er vasket med
Fra vaskeøkta i kveld (klærne kan vel vente et par uker til)
Vis vedlegget 890997
Takk for det . Først litt kaffe og musikk. Ha en flott dag alle!Lykke til hos "supperådet" imorgen,TT.
Tore