TT.
The smooth jazz guy! đđłđŽ
Litt musikk i kvelden
Cindy Bradley - Stockholm summer
Cindy Bradley - Stockholm summer
Njaaahhh..... Tror TTÂŽs og mine preferancer kanskje er litt forskjellige.Antikk Duellen?
Supert. Takker for tips!@TT â jeg pleier alltid Ă„ saumfare Fretex og BlĂ„kors i Fredrikstad for CD-er. (Mange er fulle av riper, sĂ„ pass pĂ„!) I tillegg er det kommet en brukt-/antikkhandel pĂ„ Ărebekk. Har du vĂŠrt der? Antik og brukt Centralen A/S heter den visst. De har forresten et par flotte malerier der jeg gjerne skulle kjĂžpt, men fĂ„r jo ikke det med pĂ„ flyet til Polen he-he
Som du kanskje ser av noen av bildene, sÄ er det utrolig mye «skrot» i hyllene, men sikkert noen som kjÞper dette ogsÄ. Det var et svart hÞyttalerpar av merke Cabasse, som jeg holdt pÄ Ä kjÞpe, men hva skal jeg med det.Var kul den A utrolig hva du finner pÄ din ferd
mvh
Kjekt Ä haSom du kanskje ser av noen av bildene, sÄ er det utrolig mye «skrot» i hyllene, men sikkert noen som kjÞper dette ogsÄ. Det var et svart hÞyttalerpar av merke Cabasse, som jeg holdt pÄ Ä kjÞpe, men hva skal jeg med det.
Det skal jeg straks finne utDenne var spennende :
Vis vedlegget 893040
Mon tro hva slags kurs Liv holdt pÄ med?
Gourmet-kokkelering eller fallskjermhopping?
Ha en fin dag TT.
Spennende Ä fÞlge med pÄ Antikkduellen Etter fÞrste runde har jeg en fÞlelse av at @TT. var mer heldig med det han fant, men @HasseBasse brukte jo utrolig lite penger og da har han nok et fortrinn.
Dette blir jevnt! Vi gleder oss til neste runde
Jeg kan da vel ikke noe for at han er en gnier@HasseBasse brukte jo utrolig lite penger
De skal sikkert hevne seg, siden de fikk Sandi ToksvigJa ja da........ dere er ikke alene.
Her kan dere se, hvordan Royal Mail klarer seg
Vis vedlegget 893121
He he. Ikke mange pakker her sÄ langt i Är, men venter to allerede i morgen, desverre ikke hifirelatertTenkte pÄ deg TT nÄr jeg sÄ denne i dag, med tanke pÄ alle pakker som gÄr inn og ut av huset ditt.
Vis vedlegget 893120
Posten har nÄ i 2023 innrÞmmet at de ikke kjenner Norge, og det er forklaringen pÄ hvorfor sÄ mange pakker blir borte og pÄ vent.
God bedring med rotfyllingSitter her med bedÞvelsen fortsatt i kjeven etter en deilig rotfylling og lytter pÄ Tony Joe White, Ä lurer pÄ om jeg vÄger legger ved denne duetten av ham og hans datter, fra vestkysten til...sumpene....men behagelig kan det kanskje vÊre
mvh
NÄ mÄ du jo huske pÄ at @HasseBasse har danske kroner, sÄ mens vi tror at han er utrolig gjerrig og bare brukte skarve 10 kroner, sÄ har han jo virkelig slÄtt seg lÞs og svidd av nesten 15 kroner. Det setter jo ting litt i perspektivJeg kan da vel ikke noe for at han er en gnier
Det er tydelig at det har blitt dyrt for oss nordmenn i Danmark. Tar derfor bÄde pÄske og sommerferie hos Medel SvenssonNÄ mÄ du jo huske pÄ at @HasseBasse har danske kroner, sÄ mens vi tror at han er utrolig gjerrig og bare brukte skarve 10 kroner, sÄ har han jo virkelig slÄtt seg lÞs og svidd av nesten 15 kroner. Det setter jo ting litt i perspektiv
Vis vedlegget 893129
..her er krona sÄnn ca det samme pr idag, men prisene allikevel mer sympatiske sÄ man vinner jo litt....Det er tydelig at det har blitt dyrt for oss nordmenn i Danmark. Tar derfor bÄde pÄske og sommerferie hos Medel Svensson
Alltid spennende med slike kassetter. SÄnn ca 1980 fikk vi en jobb med Ä rydde et lokale etter et plateselskap. Alt skulle kastes, fikk vi beskjed om. Der fant vi mange esker med bÄde kassetter og spolebÄnd, som hÄpefulle bÄde hadde sent inn som privatopptak og gjort opptak fra studio. Alle merket med navn od div Þvrige opplysninger.