motoren
Æresmedlem
Men hvor er TT? rett og slett forsvunnet de siste dagene
mvh
mvh
Er her jegMen hvor er TT? rett og slett forsvunnet de siste dagene
mvh
Det var på tide Vi trenger noe sløy jazz og annet moroEr her jeg
Ja, klovvnen er tilbakeDet var på tide Vi trenger noe sløy jazz og annet moro
mvh
Begge deler.Har du vært på tur? eller bare funnet roen et par dager
mvh
Særdeles cool klokke, hvor kassen var 44mm og marginalt innenfor hvermannsens målestokk på Oslos vestkant. Derimot var reimen alt for kort og jeg kunne bare benytte ytterste «hakk» på reimenHvor mange mm var klokken? Eller var det reimen? Nydelig klokke uansett
Det var noe annet enn ACDC tenker jeg
Her skriver de om Endelig (uff ikke nå igjen) med Jonas Fjeld fra 1976, kan det være den?ETTERLYSNING:
Jeg prøver her først, Rundt 1977-78 hadde jeg et opptak på kassett og jeg tror dette var med Jonas Fjeld Band, inkludertTom Mathisen og muligens Herodes Falsk og kanskje også Jahn Teigen. Mye tull og også noe musikk. Er det noen som vet om Jonas Fjeld Band har drevet med tull og tøys på denne tiden og i så tilfelle, har den noen platetittel?
Weeeeee! Tusen takk. Der er den jo.Her skriver de om Endelig (uff ikke nå igjen) med Jonas Fjeld fra 1976, kan det være den?
Den elleville historien om hvordan Prima Vera kom til verden
Jahn Teigen, Herodes Falsk og Tom Mathisen sjokkerte et helt Norge. Med stor suksess.www.nettavisen.no
Så hvis noen har? (Har lagt ut ønskes kjøpt annonse)Weeeeee! Tusen takk. Der er den jo.
Platen heter altså «Endelig (uff ikke nå igjen)
Tusen takk. Skal nedover i den retningen på skattejakt til uken, så det passer perfekt. Skal dessuten sjekke opp tipset til @parafinoksenJeg tror ikke jeg har akkurat den. Retro vinyl i Særp har den ifølge Discogs.
Seriøst A? er det dine og er det ekte vare ?Måtte gå igjennom roteskuffen for å se om jeg fortsatt hadde noen armbåndsur liggende. Og ja, jeg fant noen av de
Vis vedlegget 894555
Ja dette er mine og alle er ekte. Ser at enkelte trenger batteri og trengs å trekkes bare. Det er ikke så mange dyreSeriøst A? er det dine og er det ekte vare ?
mvh
Det er mye annet jeg samler/har samlet på også, men det skal jeg ikke legge ut nåDu har litt ekorn gen A samler på det meste viser det seg
mvh