TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Helga har kommet!
Det er absolutt ingenting å lure på. God tur ut!Hørtes ikke dumt ut A Sitter å lurer på om det blir en tur ut i dag også men først Voice om en liten stund
mvh
Om du ser på værvarselet framover, så tror jeg du ikke trenger å starte fresenGodt med en ettermiddagsøl , skal nyte Helga så godt det går. Mandag ser ut til å bli en møkkadag, kjøring av madammen til jobb grytidlig og deretter full fart på snøfreseren Dette må jo være siste krampetrekning fra kong vinter. Jeg vil ha vår og sommer.
Vis vedlegget 900630
Jeg håper du har rett, krysser fingre og tær.Om du ser på værvarselet framover, så tror jeg du ikke trenger å starte fresen
Fremover fra der du bor (sladdet sted)Jeg håper du har rett, krysser fingre og tær.
Jeg hadde Viking Proff fotballsko som mine første fotballsko og "seilerstøvler" Viking regatta i ungdommen.Fint bilde og alltid trivelig med litt lokalhistorie, @TT.!
Jeg, og sikkert svært mange andre her inne, vokste opp med Viking støvler! Norsk kvalitet på sitt beste! Nedlagt og borte, men ikke glemt!
Tore
Det her er helt sykt, det er Gergio by Moroder jeg sitter og hører på nå fra Random access memoriesFor de som har dobbelralbumet med Daft Punk (husker ikke tittel i farten) Random acsess xxxxx), så er selveste Giorgio Moroder "intervjuet" på albumet og snakker om sin ungdomstid og at han bla sov i bilen mellom hver "gig".
Mnja, jeg tror det blir too much, dessuten kan jeg hverken traktere hammer eller sag. Tresløyd er jeg helt håpløs på.Du skulle ikke tilfeldigvis trenge et bord ? Bare å finne frem verktøykassa
Cassette Tape-Inspired Vintage DIY Coffee Table | 10 Productive Steps - Craft projects for every fan! (ideas2live4.com)