T
TT.
Gjest
Helga har kommet!
Det er absolutt ingenting Ä lure pÄ. God tur ut!HÞrtes ikke dumt ut A Sitter Ä lurer pÄ om det blir en tur ut i dag ogsÄ men fÞrst Voice om en liten stund
mvh
Om du ser pÄ vÊrvarselet framover, sÄ tror jeg du ikke trenger Ä starte fresenGodt med en ettermiddagsÞl , skal nyte Helga sÄ godt det gÄr. Mandag ser ut til Ä bli en mÞkkadag, kjÞring av madammen til jobb grytidlig og deretter full fart pÄ snÞfreseren Dette mÄ jo vÊre siste krampetrekning fra kong vinter. Jeg vil ha vÄr og sommer.
Vis vedlegget 900630
Jeg hÄper du har rett, krysser fingre og tÊr.Om du ser pÄ vÊrvarselet framover, sÄ tror jeg du ikke trenger Ä starte fresen
Fremover fra der du bor (sladdet sted)Jeg hÄper du har rett, krysser fingre og tÊr.
Jeg hadde Viking Proff fotballsko som mine fĂžrste fotballsko og "seilerstĂžvler" Viking regatta i ungdommen.Fint bilde og alltid trivelig med litt lokalhistorie, @TT.!
Jeg, og sikkert svÊrt mange andre her inne, vokste opp med Viking stÞvler! Norsk kvalitet pÄ sitt beste! Nedlagt og borte, men ikke glemt!
Tore
Det her er helt sykt, det er Gergio by Moroder jeg sitter og hÞrer pÄ nÄ fra Random access memoriesFor de som har dobbelralbumet med Daft Punk (husker ikke tittel i farten) Random acsess xxxxx), sÄ er selveste Giorgio Moroder "intervjuet" pÄ albumet og snakker om sin ungdomstid og at han bla sov i bilen mellom hver "gig".
Mnja, jeg tror det blir too much, dessuten kan jeg hverken traktere hammer eller sag. TreslÞyd er jeg helt hÄplÞs pÄ.Du skulle ikke tilfeldigvis trenge et bord ? Bare Ä finne frem verktÞykassa
Cassette Tape-Inspired Vintage DIY Coffee Table | 10 Productive Steps - Craft projects for every fan! (ideas2live4.com)