7th-hifi
Overivrig entusiast
Reven rasker over isen eller var det noe annet?
(QUOTE]
190? Her er det rom for forbedringer også om det er mph.
Reven rasker over isen eller var det noe annet?
(QUOTE]
190? Her er det rom for forbedringer også om det er mph.
Hva er det som skjer? Hvorfor får jeg dette @HøvdingenMusikk i kvelden og siden dagen har stått i toget og jernbanens tegn, så må denne være på sin plass
Erlend Øye - Ghost train
Det ordnet seg plutselig. Fikk disse rare rutene med bokstaver man skal skrive for ikke å være en robotHva er det som skjer? Hvorfor får jeg dette @Høvdingen
Slikt koster hele kr 60,- , uten batteriHva koster ett så flott veggur nå til dags?
Ja synes også det spennende å følgeAlltid kjekt å se bilder fra skattejaktene dine, TT
Hallo, den må jo håndlages, dypfryses og brennes inn i Helvete, før jeg får den. Husk, den, bare en -1- stk!Glemte du å handle med deg støvbeskytterne !??
Begynner å bli gammel, aner ikke hva de greiene er, og har null interesse av å finne ut..Hallo, den må jo håndlages, dypfryses og brennes inn i Helvete, før jeg får den. Husk, den, bare en -1- stk!
Det er visstnok støvplugger fra Ansuz som skal benyttes til ubenyttede RCA innganger, koster en dullion krBegynner å bli gammel, aner ikke hva de greiene er, og har null interesse av å finne ut..
Begynner å bli gammel, aner ikke hva de greiene er, og har null interesse av å finne ut..
Ja blir nok billigere å kjøpe hifi-komponenter og tilkoble de ubrukte inngangeneDet er visstnok støvplugger fra Ansuz som skal benyttes til ubenyttede RCA innganger, koster en dullion kr
Regner med at det er alternativ for oss som bruker xlr? ... Men den må koste mer..Ja blir nok billigere å kjøpe hifi-komponenter og tilkoble de ubrukte inngangene
Men kan spare jævlig mye kroner på å droppe trådløst og bruke kablet nett alle nettverksprodukter slik at man slipper å kjøpe for mange av disse
Vis vedlegget 906352
Ja er et par (frogner)tiere ekstra for XLR - men allikevel småpenger innenfor denne hobbyenRegner med at det er alternativ for oss som bruker xlr? ... Men den må koste mer..
Helt enig, går ikke utover min lommebokFolk må få kjøpe hva de vil, høre på hva de vil, spille musikken de vil, spille av musikken på hva de vil osv, osv., men det er lov å heve noen øyenbryn når slike produkter selges til til slike priser.
Litt musikk i kvelden;
Shakatak - Down on the street
Gratulerer til deg og kona! Kos deg med musikken, tvlyden og alt det nye utstyret. Flott at du/dere er fornøyd!Du skal ha så mange slags takk,@TT.
Nå sitter vi her, kona og jeg, med ferdig oppsatt Bluesound Node N130! Etter en prat med Hifi- klubben i formiddag, med påfølgende betaling, så dukket Bernt Bakke opp med hele greia(Node, ledninger osv) og koblet opp utstyret! På en time var alt "klappet og klart"!
Han koblet også til TV'en med en optisk kabel - har aldri drømt om at det gikk an å få så god TV- lyd! Utrolig!
Nå gjelder det bare å komme igang med streaming - får bruke påsken til det!
Tore
Se lengre opp eller her:Du han dere som skulle til hi-fi klubben i dag kom han hjem med til gode seddel eller.