Du er heldig, både kone (på ditt lag) og feriehus! Har hverken eller 🥹Jeg har sagt det før, men gjentar det gjerne - jeg har en super kone!
I dag feks. kjøpte hun et nytt sett høyttalere til feriehuset mens jeg ordnet med Node N130! Jeg hadde selvfølgelig "snakket frampå" om det tidligere, men lell!
Tore
Samme her. Det holder i bøtter og spann at Helga stikker innom av og tilEr dessuten alt for sær til å ha et kvinnemenneske i huset over lengre tid, så da kan jeg bare ha det så godt
Har du feriehus i Bergen??Men du kan trøste deg med at du sparer mye penger, TT. Ja, uten feriebolig mener jeg!
Brukte 120k på feriehuset i februar: to garasjeporter, en dør og en markise! Den siste for å ha noe å sitte under uten å bli dyvåt i sommersesongen!
Tore
Samtidig i Nord - TrøndelagNei, oppe i gamle Nord - Trøndelag,@HasseBasse!
I fjor sommer pøste det ned fra vi kom 7.juli til 3.september - hver dag! Er det rart jeg får krøller i håret hver sommer! Ja, det som er igjen på toppen altså - det tynnes jevnt og trutt!
Tore
Dei 10 til venstre var i veldig bra tilstand, dei 5 i midten var ikkje så fine, men dei kunne ikkje gje igjen på 100kr så eg måtte ta 5 til.Hvis lp'ene er i brukbar/god stand, er det jo et kupp,@PederP! Imponerende!
Tore
Vel, jeg fant det ut selv, ved å gå på Finn. De var visst noe verdt og jeg har en del av dem i boden. Får bruke morgendagen på å se igjennom og kanskje legge ut en annonseNoen som har noen formening om 78 plater sk steinkaker er noe verdt?
Tusen takkKan dessverre ikke svare på det,@TT., men vet at @mvno_subscriber har og spiller en del av disse! Han kan nok si noe mer om det!
Tore
Noe svineri .Her hviles det ikke og med Biltema "Label off" angripes elendigheten. Vis vedlegget 905424
Det er bensin og dieselbiler, plast, olje, kvikksølv, kvinnfolk, røyking, alkohol, narkotika, MDG også, så slapp av og pust med magen!
Du som er nevenyttig og har verktøy.Noen som har noen formening om 78 plater sk steinkaker er noe verdt?
Joa, men 100 stk da gitt . Jeg har allerede en plan.Du som er nevenyttig og har verktøy.
Skjær ut senteret med label. Finere coasters (ølbrikker) finnes ikke.
Sikkert flere her inne som betaler mer for slike, enn platene er verd.