TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Ja ja, sikker de som synes at dette er moro å følge, men dette var ikke noe for meg. Samme som curling, det er noen som vinner der også 🤣
     

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.514
    Antall liker
    2.722
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    He-he, her er det ikke noe pitstop nei.
    Dvs, er det relativt tørt, men blir besluttet "wet race" før start, så kan en kjøre inn å bytte sykkel (til en sykkel med våtoppsett)

    Det ble et litt merkelig løp, så mange i purra er ikke så vanlig.
    Og samtlige mistet forhjulet, så mitt tips er at det var noe med temp / trykk i forhjulet som ikke ble som forventet...
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.514
    Antall liker
    2.722
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Du burde ha sett Moto3 løpet hvis du er interessert i VELDIG tett racing.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Ja det kan ikke sammenlignes med F1, der man har dekkbytte/pitstopstratergier, det har ingenting med hverandre å gjøre, bortsett fra at en del av løpene går på samme bane. Litt lite kniving om plassene og lite racing Jeg ble faktisk litt imponert av at de spant rett fram og hadde hjulløft ved innbremsing
    Kudos.
     

    duc916

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    2.514
    Antall liker
    2.722
    Sted
    Vestfold
    Torget vurderinger
    3
    Som sagt, det ble et litt merkelig løp denne gangen.

    Da de begynte å måle topphastigheten for mange år siden, så var det en Ducati som hadde den.
    Tror det var 340 et eller annet.
    Men det som var interessant var at dataene viste at da hadde han bakhjulspinn...
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Det er flott at vi er forskjellige og at vi liker forskjellige ting. Nå skal jeg spille litt musikk som sikkert bare jeg liker, da noe annet ville vært rart.

    Christian Demensones, Eddie Baccus JR og Greg Boyer - Throb!

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Og som en sladreprins jeg er, så er det ikke Bahare, Bahare lenger, da Per og Bahare har gått fra hverandre, iflg NRK nyheter ved midnatt. Først melder statskanalen om Bamsemums og nå, noen timer senere om dette eiendommelige kjendisparet. Hva gir du meg og hva blir det neste? Verden står ikke til pinse 😂😂😂
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    I blant denne galskapen er vi, med redusert håp om en god morgendag, men vi biter tennene sammen, ser opp og fram, så blir det nok ikke aller verst skal du se. Ønsker alle en stille natt og en god ny uke. Sov godt!

    George Duke - Laid back sunday

     

    X-Cell

    Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Innlegg
    10.537
    Antall liker
    9.604
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    11
    På flyet ned til storbyen i dag ble det observert et litt kjent ansikt for oss som liker motorsport og F1.

    Thomas satt noen seter bortom meg.

    1546416403650.jpeg


    Og med tanke på kjendiser så vil selveste MEG være å se i Ski de neste dagene... 😂
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    God formiddag!
    Endelig skinner solen. Nå har vi ventet lenge på våren og varmen, men nå kommern 😉
    Ønsker alle en trivelig vårdag!

    Freddie Fox og Evelyn King - Happy feelings

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Skikkelig vårrengjøring av bilen MED underspyling. Får vekk saltet med denne saken. Anbefales på det varmeste! Regnbuen får du med på kjøpet 😂😂🌈🏳️‍🌈

    IMG_2643.jpeg
     

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Heldige du,@TT.🙂 Skulle gjerne ha hatt en slik "underspylingssak", men her må vi eventuelt bruke kranen i vaktmesterbua, eller som de fleste her gjør, kjøre til stasjon med vaskehall 200m unna! Avleser en kode, kjører inn og både over- og understell rengjort på noen få minutter! Helt greit mao!😁(men det koster, selvfølgelig)
    Tore
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Heldige du,@TT.🙂 Skulle gjerne ha hatt en slik "underspylingssak", men her må vi eventuelt bruke kranen i vaktmesterbua, eller som de fleste her gjør, kjøre til stasjon med vaskehall 200m unna! Avleser en kode, kjører inn og både over- og understell rengjort på noen få minutter! Helt greit mao!😁(men det koster, selvfølgelig)
    Tore
    Her i Indre finnes flere stasjoner med underspyling, men etter å ha sett disse i aksjon, er disse ikke noe å rope hurra for, men man tager hva man haver. Mysteriet ang folk som stod i bilvaskekø i regnvær tidligere i vinter, er dessuten løst. De har selvfølgelig abonnement og kan vaske så mye de orker for en 500 lapp i måneden. Sikkert kjekt for de som har firmabil med reklame på, taxi eller andre som liker å ha ren bil til enhver tid. 😎
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    2.210
    Antall liker
    4.740
    Torget vurderinger
    1
    Helga er bare glad den er over,

     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    2.210
    Antall liker
    4.740
    Torget vurderinger
    1
    Her får du to i en.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Godt å kunne holde på ute i tskjorte igjen. Slippe å måtte kle godt på seg lue, votter og den jævxx snømåkingen. Solen var sterk i dag og jeg det faktisk i ansiktet at solen har tatt. Det er et godt vårtegn. I morgen skal det bli minst like fint. Ha en trivelig kveld!

    Dave Dunlop - Soulful strut

     
    Sist redigert:

    ToreP

    Musikkinteressert
    Ble medlem
    01.05.2021
    Innlegg
    1.431
    Antall liker
    3.128
    Sted
    Trondheim
    Og takk for nok en trivelig dag her i tråden, TT.!🤩
    Ekstra trivelig og "vellydende" var Bob James trio med "Rocket Man", som både kona og jeg kjente igjen - og "foten gikk"! Vi hadde nok hørt den før med tekst/sang, og kona mente at vi begge hadde hørt den med Elton John! Uansett var vi enige om at denne versjonen var bedre!👍En riktig god natt fra kona og meg!😴 (dællern, en ny versjon😀)
    Tore
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Hei!
    Nok en herlig vårdag her i Indre. Å våkne opp med melding om nytt Chris Standring album "Lovers remix collection" i anmarsj, er heller ikke verst. Dette er en total remix av tidligere utgitte låter, med utgivelsesdato i juni. Denne er selvfølgelig allerede forhåndsbestilt 😁

    Og siden jeg har forhåndsbestiilt, fikk jeg tilgang til å laste ned alle låtene i mp3 format. 😍

    Venter dessuten på en pakke, men den fikk ikke plass i postkassen, så jeg må hente den på hentested i ettermiddag.
    Ha en knallfin dag!
     
    Sist redigert:

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    2.210
    Antall liker
    4.740
    Torget vurderinger
    1
    Oh may god. :love:
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    24.480
    Antall liker
    40.851
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Se det ja :) jeg har også lyst på en slik en men det er nok bare for den innerste kretsen tenker jeg :devilish:

    mvh
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Litt smooth i kvelden. Får begynne innspilling av den nye platevekten nærmere helgen ☺

    Justin Lee Schultz, Pieces of a dream og Gerald Albright - Just in

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.222
    Antall liker
    92.273
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Nå er det bestemt!

    Jeg/vi har lenge gått og tenkt på å reise vestover for å bivåne slubberter og andre uten nevneverdig dannelse. Altså er det planlagt turné til Bergen, Lærdal, Førde og all elendigheten i nærheten av disse landsbyene. Uke 21 "it is" og med NAV som hovedsponsor, så er vi nøysomme og booker inn på 4 stjernes hotell sentralt i denne avdankede hovedstaden. Målet for turen er å besøke tjukke slekten, men akkurat dét klarer jeg helt selv (iflg morgenens speilbilde).
    Dessuten er det innlagt rølpekonsert fredagen, et sted på veien. 😁. Både fiskestang, våtdrakt, avfukter og babypudder er allerede pakket ned. Tror det blir å hanke med seg øl også, da jeg har hørt at det lokale pilsnerøl er utvannet av alt regnet. Det meste tas på sparket, men noe er allerede planlagt. Tror dette blir spennende! 🤩

    Men allerede neste helg er det en ny tur på gang! 😱


    Natalie Cole - Coffee time


     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn