Tror ikke det er noe fare foreløpig, da økonomien er bra. Jeg selger bare fra "lageret", da anleggene er "fredet". Selv om Hvermannsen fikk over 5% lønnsøkning i dag, innbefatter ikke dette trygdede eller andre med offentlige stønader.Oy du er i siget nå, men pass no på så ikke alt hifi rykker ut. Ja det skulle tatt seg ut.
Det var uoriginale basser festet med gipsskruerhm... høyttalerene i midten er ikke det infinity kanskje?? kan være interressant om ikke kantoppheng er borte.
mvh Atle
Da er det håp i hengende snøre! Jeg bryter gjennom skaren, men så er jeg stuttjukk også…Er vel som det gamle ordtaket: når skarasnøen bærer en voksen mann St.Hans da blir det sen vår
Når Rune Rudberg er på plass kan Helga bare komme Får bare håpe at det blir litt igjen til deg etter at herr Rudberg har gjort sitt med Helga
Riktig god helg til deg også! Og jeg som trodde 1001-1002-1003 var noe trafikkgreier, men det er damer han har hattNår Rune Rudberg er på plass kan Helga bare komme Får bare håpe at det blir litt igjen til deg etter at herr Rudberg har gjort sitt med Helga
God helg
Øltimene slutter aldri!Siden ØL timen har begynt, er det på tide med litt musikk.
Tror du kan ta over som "The smooth Jazz Guy", da du er flinkere til å finne god musikk enn det jeg er.
God formiddag!God formiddag!
Straks klar for utflukt i det flotte været, må bare få i meg litt kaffe og at kompisen min dukker opp til avtalt tid .
Har i løpet av uken dessuten avtalt med et forummedlem om en visitt her i løpet av helgen. Vi eller han, skal foreta noen målinger her og se om det er mulighet for optimalisering av Hovedanlegget. Det går da på plassering av høyttalerne, vil jeg tro. Har lest om andre som har gjort samme øvelse med suksess, så jeg er spent. Ha en hyggelig dag!
Ken Navarro - Workin' it
Det lyt me gjæraKoz dykkar på ein laurdag