TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Skal bli noe slikt iflg byggebeskrivelsen!Er det et byggesett av et tre?
Skal bli noe slikt iflg byggebeskrivelsen!Er det et byggesett av et tre?
Ta gjerne et bilde og send meg på sms eller på PM her.TT, kan ikke unngå legge merke til at skapet med kassetter er rimelig fult, har du behov for mere skapplass?
Har et Ikea skap som kan være passende, som du eventuelt kunne fått?
Det skal jeg gjøre unge mann....Ta gjerne et bilde og send meg på sms eller på PM her.
Ja. Ved å kjøre markisen helt ut og vente til solen hadde passert kl 16, så ble det levelig arbeidsmiljø Når det i tillegg ble lokket med en "pokal" halvveis i løpet, så var det bare å gyve påDet var jo en flott dag å stable ved på da. Litt skygge fikk du etter hvert også.
Livet er ikke det verste man har, når man har en Aass-pils i nærhetenSelv en gammel gubbe som meg kan jobbe litt. Halvveis og en øl! Resten i morra
Vis vedlegget 925756
Vis vedlegget 925757
Så bra! Kan det passe å hente den i morgen og du velger tid?2m høyde og 40cm bredde. Noen småting på døra, trenger ikke bruke den? Har hyller.
Bare å komme å hente hvis du vil ha det.
Kom på dagen, ca kl 12.00?Så bra! Kan det passe å hente den i morgen og du velger tid?
Send med adr på sms, så dukker jeg plutselig oppKom på dagen, ca kl 12.00?
Sendt på meldingSend med adr på sms, så dukker jeg plutselig opp
Siden du er så godt igang, har en halvfull henger som jeg trenger å få tømt, ta med deg arbeidstøy imorra aTTVel, nå er all veden stablet, så da er vedpraten i denne tråden ferdig for i år. En klapp på skulderen og en velfortjent iskald pilsner i skyggen, er premien. Vel blåst!
Da holder jeg meg hjemme mr!Siden du er så godt igang, har en halvfull henger som jeg trenger å få tømt, ta med deg arbeidstøy imorra aTT
Ok da, bare kom du.Da holder jeg meg hjemme mr!
I ettermiddag har det vært kos. Må også si at veden varmer opptil flere ganger.Stabling av ved er ikke arbeid, IMO, det er kos!
Mvh
I Rælengen fant jeg fire stykker og i Enebakk en kassett med Sissel. Da vi ankom Slitu for mat, ropte kompisen min på meg. Kom og hør her, da var det jaggu Sissel Kyrkjebø på Radio Metro FMIngen Sisel denne gangen heller, ja ja.
De t drar seg til og er spennende nå!Ser ut til at Holger Rune får bank av Casper Ruud