TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Gratulerer med finaleplass til Djokovic
Da tenker jeg vi skåler både for de tålmodige og utålmodigeMens den gemene hop tyller i seg øl og annen alkoholbasert fludium, sitter jeg selv og venter til kl 16 og at det er lov å nyte en kald øl. Skål for de tolmodige
Freidig som jeg er, nytes det direkte fra boks, uten forringende elementer. Har nyss fått førstehånds informasjon om at solen ikke bare skinner her, men også i den flotte byen Bergen. Skål mr!Da tenker jeg vi skåler både for de tålmodige og utålmodige
Får quote meg selv her. Å se denne kampen, er like spennende som å se maling tørke en regnværsdag i oktober.Jeg gir meg selv noen minutter for å se fotballkampen mellom Manchester City og Inter, for å se hvordan denne nr 9 er. Dette er første gang jeg ser litt av en kamp der denne er med. Er han verdt penga?
Ruud spilte veldig bra, men Djokovic er bare på et annet nivå. Uansett en stor forbedring for Ruud fra i fjor.Det er bare å gratulerer Novak Djokovic med seieren!
uansett en bragd av Casper Ruud å komme til finalen i French Open! Gratulerer begge to!
Jeg kom til S før skapet var fullt og "blemmen" oppdagetDu kommer til å bli god i alfabetet da
Jeg har nok bare et Mezzoforte album i samlingen, da jeg ikke har helt klart å få "taket" på dem. De låt bra på midten av 80 tallet da de kom med "Garden party", men etter dette synes jeg alt låter "Garden party" Det er et eller annet med musikken som mangler og det er ikke vokal. Uansett, kos deg med musikken og det betyr bare at vi alle har forskjellig smak.Husker jeg kjøpte dette albumet på en Mezzoforte konsert og ble helt bergtatt. Denne har blitt spilt mye. Du har kanskje albumet hans du også TT?
Hvis du har lagt merke til det, så står også krydderet i butikken alfabetisk!Angående å sortere kassetter, et bilde fra min krydderskuff.
Oppe til høyre uåpnede store glass, ved siden mindre men alfabetisk.
2. seksjon er det kun store men alfabetisk.
Ellers er jeg enig at resten er litt rotete.
Er man noe nerdete ? Vis vedlegget 927546
Ja da ser man hvor galt det kan gåDa brettet jeg opp armene på Tskjorta og startet på nytt igjen. Telte dessuten kjapt over og det er ca 400 stk forskjellige albums, rundt 20 stk soundtracks, 150 stk samlekassetter som VG, Dagbladet, Posten osv. 50 stk duplikater, ca 300 stk "egeninnspilte" og rundt 200 stk uåpnede i forskjellige valører og merker.
Det aller meste er samlet i fjor og i år. Hadde knapt noen kassetter før 2022!
PS: I det store skapet kom jeg til M og det var plass til ca 200 stk
Njaa, nå er ikke dette så store utgiftene over tid, men blitt mer en liten hobby ved siden av. Det blir å farte rundt i bruktbutikker. Det positive er at jeg kommer meg ut blant folk og ikke blir sittende her hjemme å gruble. Det er ikke sunt. Jeg møter mange hyggelige mennesker og også noen raringer. Jeg synes dette er utrolig gøy og givende, hva andre mener, er ikke så viktig. Jeg er sikkert rar sjøl, som kjøper så mye kassetter og kassettkaruseller, men det gir meg en stor glede.Ja da ser man hvor galt det kan gå
Kos deg med hobbyen duNjaa, nå er ikke dette så store utgiftene over tid, men blitt mer en liten hobby ved siden av. Det blir å farte rundt i bruktbutikker. Det positive er at jeg kommer meg ut blant folk og ikke blir sittende her hjemme å gruble. Det er ikke sunt. Jeg møter mange hyggelige mennesker og også noen raringer. Jeg synes dette er utrolig gøy og givende, hva andre mener, er ikke så viktig. Jeg er sikkert rar sjøl, som kjøper så mye kassetter og kassettkaruseller, men det gir meg en stor glede.