inpain1968
Nesten som alle andre…
- Ble medlem
- 22.08.2009
- Antall liker
- 7.985
Hvorfor det venstre setet var på "vrangen" vites ikke, men uansett er sofaen en fargesprakende sak og et naturlig samlingspunkt i et hvert hjem
Ser de jeg ogsåDet er kanskje bare jeg som ser «øynene» og «munnen»
Men fargen er noe frisk, ja
Du får ha god bedring!Moro å lese at du har det gøy med kassettene dine A Her er jeg litt sliten i dag da det ble en hard kveld på puben i går
mvh
Og så alle de flotte kassettkarusellene da…Du får ha god bedring!
Det er litt av hobbyen min dette også, selv om det
Ikke er en regnværsdag, så fikk jeg ånden over meg og satte igang. Endelig ferdig og det er klart for flere innkjøp.
Måtte ta i bruk en CD hylle midlertidig, til jeg finner flere hyller og skuffer. Men nå har jeg laget plass til å fylle på mer ved hver bokstav i alfabetet og det blir litt lettere framover. Vis vedlegget 945962
Skulle gjerne hatt en gul til... *plystre*Og så alle de flotte kassettkarusellene da…
Da får du jo 3 gule og det skaper vel "ubalanse" i systemet ditt?Skulle gjerne hatt en gul til... *plystre*
Nettopp, samme som surroundoppsettet med Marshall hos deg!Da får du jo 3 gule og det skaper vel "ubalanse" i systemet ditt?
Øyh! Hvor ble det av glasscolafetishisten? Æmm ai di åonly oån left?Godisfabriken på gamle Svinesund hadde tilbud nå - cola etc. til ca. 3,- for boksen ved kjøp av tre brett... billigere blir det ikke.
Ikke noe lotteri på de maskineneDu panter vel bare svenskepanten i Sverige da?
Å, fy, nå ble jeg sugen på lakriiis. Polakkene er lite hipne på det, så det eneste butikkene selger, er sånne miksposer fra Haribo. Må til Norge snart og hamstre Tyrkisk Peber.En effektiv dag har det vært og i morgen settes kursen mot det forjettede landet, UTLANDET! I god Luksusfellenånd, spares det på kronene og shoppingen gjøres der man får mest for pengene. Lakrissnører, smågodt, Löfbergs Lila, rimmad sidfläsk, baconterninger og limpa, står på handlelisten. Mens brusbokse handles her, da man ikke får pant for broderfolkets aluminiumbeholdere.
Kassetter i hylle ? hva med de flotte snurrene på venstrevinge er de stemplet ubrukelige i 2023 ?Du får ha god bedring!
Det er litt av hobbyen min dette også, selv om det
Ikke er en regnværsdag, så fikk jeg ånden over meg og satte igang. Endelig ferdig og det er klart for flere innkjøp.
Måtte ta i bruk en CD hylle midlertidig, til jeg finner flere hyller og skuffer. Men nå har jeg laget plass til å fylle på mer ved hver bokstav i alfabetet og det blir litt lettere framover. Vis vedlegget 945962
De tilhører en eksklusiv samling som stadig vokser, men er totalt ubrukelig til å lagre kassetter i, når samlingen straks passerer 700. De tar for mye plass og er uoversiktligeKassetter i hylle ? hva med de flotte snurrene på venstrevinge er de stemplet ubrukelige i 2023 ?
Mvh
Ja, måtte jo det, når du er så gnien!Har du kjøpt gul kassettkarusell???