jmolnes
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 09.06.2003
- Antall liker
- 6.185
God helg, TT!
Tusen takk og takk det samme. Ikke så mye jazz i tråden i det siste, men det kommer godbiter etterhvert.God helg, TT!
Nei, ble opptatt med å telle kassettkaruseller. Venter til F1 kval begynner (kl 15), men det er ulidelig å vente så lenge!!!Har du fått åpnet deg en ufortjent Tuborg?
Nå var i grunnen jeg klar for en, men vi skal på middag hos mine foreldre i seks-tiden så jeg må vel bare smøre meg med tolmodighet…
Ja, de stabler biler i F2Alt for mye regn til å kjøre f2-løp.
Jeg må vente helt til kl. 19-20! Da snakker vi om ulidelig…Nei, ble opptatt med å telle kassettkaruseller. Venter til F1 kval begynner (kl 15), men det er ulidelig å vente så lenge!!!
Kanskje det er en prostatagreie. Best å komme seg til legen og ...Enkelte her inne må pisse lengst, uansett! Heldigvis er de i mindretall!
Og hvis man ikke gråter, får man en plastdinosaur!Kanskje det er en prostatagreie. Best å komme seg til legen og ...
og akkurat det samme tenker jeg om Lewis Hamilton og Toto Wolff. Hammertime er over for lengst.Sitter hver F1-helg og håper at den beste ikke skal vinne
Hadde man forsøkt å designe en 100% usympatisk mann, tror jeg resultatet hadde vært meget tett på Max Verstappen. Unner ikke den mannen en tøddel av suksess, men at han er god (og bilen enda bedre), er det ingen tvil om. Blir ikke bedre av det slicke, falske gliset til Christian Horner.
Jeg skjønner at verden gikk lei av en årrekke med Mercedes hegemoni, men skulle gjerne sett én eneste sammenlagtseier til Hamilton til, før han legger fra seg nøklene.
Mulig det, men 15" Compomotivefelger ser slik ut.Fin modell. Det eneste som ser litt plæstic ut er jo felgene.