TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ja, det stemmer. Etter jeg kunne lese av etikettene på elementene, så var det SEAS elementer med fast sort faseplugg. I 6,5" strVar det 1 stk Dali 104 + et par løse elementer (?)
Ja, det stemmer. Etter jeg kunne lese av etikettene på elementene, så var det SEAS elementer med fast sort faseplugg. I 6,5" strVar det 1 stk Dali 104 + et par løse elementer (?)
Ingen pris på Dali, men disse SEAS elementene hadde ingenting med Dali ht å gjøre. Det er vel femte eller sjette gang jeg kommer over Dali 104 siste halvåret og nesten hver gang er det interesse for dem, hvorfor det egentlig? Det er da et middelmådig høyttalerprodukt?Skulle vært interessant å sett hvilke Seas elementer det er.
Dumt det ikke var 2 stk 104, var det en pris på den ene (?)
De har potensiale AIngen pris på Dali, men disse SEAS elementene hadde ingenting med Dali ht å gjøre. Det er vel femte eller sjette gang jeg kommer over Dali 104 siste halvåret og nesten hver gang er det interesse for dem, hvorfor det egentlig? Det er da et middelmådig høyttalerprodukt?
Sikkert bare hypet opp av en hifinisse på et dansk Dali forum. Kanskje selveste @HasseBasse ved noget?De har potensiale A
mvh
Ingen pris på Dali, men disse SEAS elementene hadde ingenting med Dali ht å gjøre. Det er vel femte eller sjette gang jeg kommer over Dali 104 siste halvåret og nesten hver gang er det interesse for dem, hvorfor det egentlig? Det er da et middelmådig høyttalerprodukt?
Så hvis jeg kommer over et par rimelige på min ferd, så bør jeg kjøpe dem (for videresalg)?Dali 104 med Seas DXT oppgradering til glede for alle
Lager et lite opplegg her. Det har vært så mange forespørsler. Oppgradering av Dali 104 med Seas DXT diskant. Det låter rett og slett fantastisk bra. Svært dynamisk, oppløst og klokkeklart. Det er en presisjon og orden i lydbildet som jeg sjeldent har hørt i en Hi-Fi butikk. Den klarer seg med...www.hifisentralen.no
Ja det ville jeg ha gjort om kabinettene er peneSå hvis jeg kommer over et par rimelige på min ferd, så bør jeg kjøpe dem (for videresalg)?
Ok. Takk for godt tips.Ja det ville jeg ha gjort om kabinettene er pene
mvh
Nå har jeg testet disse hodetelefonene etter lading og jeg er faktisk positivt overrasket over både lyden og bærekomforten. Har BOSE QC35 å sammenligne med og jeg synes faktisk at disse Amadeusene er bedre i bassen, da den ikke er så massiv og pågående som i QC35. Jeg har ikke lest bruksanvisningen for A, så jeg vet ikke om det finnes noe trinnjustering av støydempingen på disse, men de demper i hvertfall godt. Etter butikkprisen å dømme (ca 850,-), så er dette et veldig bra alternativ for dem (inkludert meg selv) med slank lommebok. Så da har kanskje L&B rett i sin dom. Et pluss var at de er i brunt "skinn" , da de ser litt mer ekslusive utAng disse hodetelefonene, så viser det seg at det er noise cancelling BT hodetelefoner fra Amadeus, som selges via Power kjeden. Har ikke fått testet de enda, da de ligger til lading, men ser at var "anbefalt av L&B" uten at det betyr noe som helst.
Sony CD spilleren var uten fjernkontroll, men jeg fant en fjernkontroll i en annen butikk for kr 10 og det er en Sony fjktr som dekker flere typer apparater og den funket faktisk. Har ikke alle funksjoner, men play, pause, stopp, sporvalg og spoling fram og tilbake dekker det meste. Så flaks var det. Modellen heter
CDP-XE 330 og har optisk dig utgang. (1999-2002)
Vis vedlegget 970313
Er på Tuben jeg også nå og fant en del artige klipp som får opp humøret. Mye rare ting som folk legger utSitter her å hører litt på tuben før en tar kvelden Hører igjennom en del album som skal kjøpes
mvh
Tusen takk og takk det samme til deg og alle andre som er innom tråden. Her blir det "småfint" besøk straks og denne gang hele helgen. Jeg gleder meg!Da er jo helgen kommet , håper du får en kjempe fin helg med god mat og drikke.
Takk det samme mr!Ha ein fin fredagskveld, TT!
Ser igjennom kvalifiseringen nåHeia!
Formiddagen har gått med til å se F1 i opptak og dette blir et spennende løp i natt. Blir til at jeg ser det i opptak i morgen, pga tidsforskjell. Forøvrig er dagen forbeholdt hunden jeg har i "pensjon" og det er veldig trivelig. Straks ut på en runde igjen, men det er bare stas. Ha en god lørdag!
Eric Darius - Secret soul
Gikk som forventet. Blir et spennende løp i morgen og forhåpentligvis mange forbikjørslerSer igjennom kvalifiseringen nå
Det koster å kjøre premium. Tilsvarende for Skoda ligger vel på ca 10KMandag skal jeg ha bilen på service og det koster virkelig denne gangen. Bare tennpluggene kommer på kr2500,- og da jeg nevnte det for en kompis, så spurte han om jeg hadde V12 motor! . Nei, Rekkefirer 1.4 med turbo! I tillegg skal S-tronic girkassen dreneres for olje og ny skal fylles, og der går det kr 6500,- for jobben! Dernest skal det utføres service med oljeskift og utføres PKK, så da ender det på nesten kr15000,- og det er vel akkurat det samme som en innstegsmodell av en jordingskabel for platespiller fra Norost! Så da går 2/3 av novemberlønna til bil. Livet er herlig!