TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
First, shop I will, then mount I think! Så du mener den vil passe på en 1210?Bare å montere.
First, shop I will, then mount I think! Så du mener den vil passe på en 1210?Bare å montere.
Tror det var en SME III, men nå er det snakk om sette den i et Technics shell i en standard 1210 armVet ikke hvilken SME arm du hadde, men om det vare en serie II / III/xxx, så helt sikkert.
Standard armen på 12xx er vel lite tungere, hvilket helt sikkert vil kle AT33-EV godt
Langtidsprosjekt (gikk over 14000,- i går), men da vet jeg. Blir kjøp etterhvert! Takk for all hjelpYeppss.... det var det, jeg tenkte.....
Hvor lenge skal vi vente??
Åhhhh.... sorry... trodde, du hadde den liggendeLangtidsprosjekt (gikk over 14000,- i går), men da vet jeg. Blir kjøp etterhvert! Takk for all hjelp
Den forsvant med DDX1000 elle hva nå den het.Åhhhh.... sorry... trodde, du hadde den liggende
For det første, det var ingen TechnicsSå du har også vært på HiFi-kjøret engang med flere armer og hva vil du......
Hva skjedde??
Får se hva som dukker opp etterhvert. Takk for tips!Jeg hadde gått for 1 i denne serien , passer godt på 1210.
Vis vedlegget 971896
Hvorfor det; Ove???Jeg hadde gått for 1 i denne serien , passer godt på 1210.
Vis vedlegget 971896
Jeg sa i den serien, du skal ikke altid se på specden nye serien låter i mine ører litt friskere enn AT 33EV.Hvorfor det; Ove???
De har samme pris og samme nål...... Og AT-OC9 har dårligere spec´s enn PTG/II.
Da er man vel litt "rar", om man hellere vil betale for den litt dårligere??
Åhhh ja...... My bad.Jeg sa i den serien, du skal ikke altid se på specden nye serien låter i mine ører litt friskere enn AT 33EV.
Og da helst denne
Vis vedlegget 971910
Regner med at du glemte å tenke på DACen i går kveld?og jeg er fyllesyk og venter utålmodig på dac
mvh
Hehe ja det kan du trygt siRegner med at du glemte å tenke på DACen i går kveld?
Men det er vel ene og alene din egen skyldog jeg er fyllesyk
Ja ingen tvil om det men i morgen er det helgMen det er vel ene og alene din egen skyld
Hehe ja er redd for det Er litt for glad i det våte element^ Og da er det vel som Eggum synger:
Nå er det på’an igjen
Relativt pen jente!Inspirert av enkelte andre her inne, så må jeg legge ut denne "godbiten" siden det der fredag