Veit ikke om dette er rette stedet for å komme med dette, men tar en råsjans!! Så får dere gi meg kjeft, eller be meg holde meg unna (jeg tåler begge deler, også samtidig).
En komprimert presentasjon av meg:
Jeg (59) jobbet i Tandberg Data Storage ASA i 19 år, (hovedsakelig som Lab teknikker i utvikingsavdelingen og Operations manager i IT avd.) i Tandbergs ærverdige og historiske lokaler/kontorer på Kjelsås, min tante jobbet der i 29 år, mest for Tandberg Radio, men litt etter konkursen på TDS hun også (vi fikk litt tid sammen, i forskjellige avdelinger riktig nok).
Tett innpå verdens beste og spennende arbeidsplass med fantastiske kollegaer, mange med lang fartstid fra Tandberg Radio, utviklere fra båndopptager avdelingene naturlig nok da backup-produktene våre var basert på datalagring på tape, men de fleste fra produksjonen. Da var det lett å forsøke å gå "tilbake" litt igjen også, så det ble også eksperimentert med lagring av audio også. Vet at noe gikk til noe logging av radio, men mest spennende som logging av FBI's avlyttinger etc. Hadde\har selv en streamer hjemme for moro, mest for backup, men spilte også musikk fra den!
Har ikke så voldsomt mye erfaring med gjevere hi-fi. Er bare en fattig ufør jæv** som gjerne skulle plukket fra øverste hylle, men, men...
Så derfor koser jeg meg da kostelig med det jeg har: Tandberg TCA 3002A, TPA 3003A, TCP 4025 og for øyeblikket en halvgammal Thorens TD280Mk2 (virker glimrende dog).
Mvh
T. Bentzen