motoren
Æresmedlem
Nei nei A, den må jo spilles inn til høyre også må du forstå, ellers blir det sjevt lydbildeNja, den stod bak venstre tidligere, så kanskje
mvh
Nei nei A, den må jo spilles inn til høyre også må du forstå, ellers blir det sjevt lydbildeNja, den stod bak venstre tidligere, så kanskje
Ok da, jeg er allerede i gang. Er ferdig 3. pinsedag i påsken.Nei nei A, den må jo spilles inn til høyre også må du forstå, ellers blir det sjevt lydbilde
mvh
Hallo, jeg er ikke helt grønn heller daFeil fase i plantene kan fucke opp alt. Be aware
Er vel bare sekkepipe, blokkfløyte og munnharpe som er verre enn panfløyte
Det er noe som stemmer da ja.Hvor ble tiden av?
Det er voldsomt hvor fort tiden går, når man har det trivelig. Glemmer jo tid og sted når jeg sitter i lytteposisjon. Kan faktisk ikke huske noen gang at jeg har brukt så mye tid i et strekk foran anlegget. Det er vel et godt tegn?
Roman street - It's all about the groove
Men jeg vil ikke gjøre de uoriginale og det viktigste er at kablene er lange nok i begge ender. Så lenge det ikke blir kul på kabelen når jeg spiller, får det være godt nokGod dag A Viktig med kabler ser du.
Jeg ville vurdert å skifte terminaler og intern kabler hvis det var mine talere, har gjort det selv noen ganger med godt resultat
De har jo noen år på nakken.
Ha en fortreffelig dag min venn
mvh
Det er helt korrekt mr, men hadde jeg handlet hos Clas på Askimtorget, hadde jeg måttet bevege meg lenger til bens og dessuten ville jeg mistet mine 249 øre i Julabonusmen ligger ikke Clas'ern 500 meter nærmere deg enn det Jula gjør? Men ledningene deres er kanskje bare ferdiginnspilte?
Uansett, gratulerer med nye høyttalere!
Ja selvfølgelig, det klarer til og med jeg, men hvorfor fikse noe som funker. "If its not broken, dont try fixing it"Det er jo en som kan sette de i stand etter dagens normer, recape delefilterene nye terminaler og internkabler.
Ser den A Var bare en tankeMen jeg vil ikke gjøre de uoriginale og det viktigste er at kablene er lange nok i begge ender. Så lenge det ikke blir kul på kabelen når jeg spiller, får det være godt nok
Er spennt på, om det overhodet kommer lyd ut av dette eksperimentet.Har nok allerede kjøpt "foreløpigkabler". Det er kortreiste kabler, da de er kjøpt på Jula i Askim og ikke Biltema på Slitu. Sparte vel 11 km på det kjøpet . De originale høyttalertilkoblingene er av typen "dytt inn og vri", så det er særdeles få kabler jeg har som passer. Slik ser altså 10m uinnspilt kabel ut (kr24,90 pr m)
Får se om jeg bytter terminaler etterhvert
Vis vedlegget 992827
Eller som hassebasse prøver å si på godt Norsk: HØYTTALERKABEL GJENNOMSIKTIGEr spennt på, om det overhodet kommer lyd ut av dette eksperimentet.
Japansk forsterker og amerikanske høyttalere???
Hvordan skal de forstå, at de har blitt satt sammen med
KAIUTINKAAPELI LÄPINÄKYVÄ
Eh, hvor er Magnepan fra da?Japansk forsterker og amerikanske høyttalere???
Minnesota (USA).Eh, hvor er Magnepan fra da?
Perkele, Ei saa peitää!
Du må huske på at det var mange skandinaviere som emigrerte til USA og akkurat Minnesota. Så jeg tror det går heeelt braMinnesota (USA).
Men de har heller aldig blitt prøvd med KAIUTINKAAPELI
VdH har skevet på engelsk på kablene mine. Sikkert derfor det går helt bra med de
Ikke for å fixe, men for å forbedreJa selvfølgelig, det klarer til og med jeg, men hvorfor fikse noe som funker. "If its not broken, dont try fixing it"
Godt vi er enige Ove Ha en fin mandag til dere som ferdes her inneIkke for å fixe, men for å forbedre
Fanken, "Diana Ross - Im coming out" har blitt til;Er spennt på, om det overhodet kommer lyd ut av dette eksperimentet.
Japansk forsterker og amerikanske høyttalere???
Hvordan skal de forstå, at de har blitt satt sammen med
KAIUTINKAAPELI LÄPINÄKYVÄ
Jeg fant det ut selv. Kablene var snudd, så pilene pekte mot forsterkeren!!! . Da er det jo ikke rart det ble "kuk i kortene"Fanken, "Diana Ross - Im coming out" har blitt til;
"Tulen ulos"
tulen ulos
olen tulossa
tulen ulos
tulen ulos
tulen ulos
tulen ulos
Haluan maailman tietävän
Pitää antaa näyttää
tulen ulos
Haluan maailman tietävän
Minun on annettava sen näyttää
Uusi minä on tulossa ulos
Ja minun piti vain elää
Ja haluan antaa
Olen täysin positiivinen
Mielestäni tällä kertaa
Minä teen sen
Ihan kuin et olisi koskaan tiennyt
Ooh, selviän kyllä
Minulle on tullut aika
Päästä pois tästä kuoresta
Minun täytyy huutaa
Että olen tulossa ulos
tulen ulos
Haluan maailman tietävän
olen tulossa
Olen (tulossa) tulossa
(Haluan maailman tietävän)
(Minun on annettava sen näyttää)
Minun täytyy näyttää maailmalle
Kaikki mitä haluan olla
Ja kaikki kykyni
Minussa on niin paljon muuta
Jotenkin minun on tehtävä ne
Ymmärrä vain
Sain sen hyvin käteen
Ja kuinka olen suunnitellut
Levitän rakkautta
Ei ole syytä pelätä
Ja minusta tuntuu vain niin hyvältä
Aina kun kuulen
tulen ulos
Tulossa
(Haluan maailman tietävän)
(Minun on annettava sen näyttää)
tulen ulos
Haluan maailman tietävän
[Instrumentaalinen välisoitto]
tulen ulos
Haluan maailman tietävän
Täytyy antaa sen näkyä... scat loppuun
WTF. Hva gjør jeg nå?
Det er skrivefeil i teksten din. Du har skevet de 2 ganger. Det skal stå hun de 2 stedeneHusk at de også trenger en skikkelig omgang med bjørkeris før de åpner seg (u)skikkelig opp
Vis vedlegget 992881
Jeg er så glad for at jeg fant ut av hvilken vei disse finske kablene skulle være. Hadde vært ille å bare hørt på Arja, Leningrad cowboys og Bombfunk MCJeg fant det ut selv. Kablene var snudd, så pilene pekte mot forsterkeren!!! . Da er det jo ikke rart det ble "kuk i kortene"
Ja da lærte man noe nytt! Jeg har noen sånne liggende til midlertidig bruk, men har jo alltid satt kabelen inn fra siden...Når det gjelder bananplugger av denne typen, har jeg sett stort sett bare feilmontering av kabel. Mange tror nemlig at kabelen skal inn fra siden, men det er feil.
Kabelen skal avisoleres minst 10mm og stikkes inn fra enden. Når man da strammer til, låses kordellene fast i bunnen av pluggen. Slik