TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Sjå pila!
Tror "lappen" henger i en tynn trådFor din egen del så får vi nesten håpe at ikke din bil går fullt så fort etter reparasjonen
Latterlig dette.Jeg er lettere oppgitt etter å ha forhåndsbestilt Chris Standrings nyeste album den 31/1 , med "slipp" fk onsdag og fortsatt ikke mottatt mitt eksemplar, enda det ble sendt fra California 26/2 og deretter innom Istanbul,TR (?!) for så å ankomme Oslo 13/3. Etter denne datoen er det stille. Jeg har alltid mottatt albumet i god tid før "slipp", men ikke denne gangen. Uflaks, nok en gang.
Vis vedlegget 1011842
Et eldre spor fra engelskmannen:
Soul Express
Helt enig Arne, nå har de begynt å gå på alt uavhengig av beløp. Hadde et lignende tilfelle da jeg bestilte 1 stk bananplugg. Var da 8kr i mva og 45kr i fortollingsgebyr. Enda der hadde jeg betalt mva til EBay, men selger hadde glemt å sette VOEC-nr på pakken. At Posten sier jeg kan kreve å få mva på 8kr tilbake fra selger virker bare så helt bak mål når det er deres gebyr som er problemetLatterlig dette.
Fikk krav om fortolling/MVA på Chris Standring CDn nå på hele kr 3,- , pluss et fortollingsgebyr på kr 45,-, , altså 15 ganger MVavgiften. I tillegg har forsendelsen ligget til fortolling siden 13/3. Ikke at dette er noe stort beløp, men det viser jo at ved fjerning av tollgrensen på småpakkerr, blir dette en propp i systemet.
Vis vedlegget 1011913
Vis vedlegget 1011914
Uansett latterlig. Burde vært tollfritt på alt under kr 1000,- Norge har 17 tusen milliarder på bok!Og dere krangler om tollgebyr på 45,- NOK (28,75 DKr)
Her nede i flatlandet blir du "straffet" med tollgebyr 160,- DKr (250,50 NOK)
Da blir 3 Kr. i MVA helt hinsides.
Hadde slik Nokia med originalt bmw m-style coverDet ble en solotur i et par bruktbutikker i dag, da jeg ikke hadde annet å gjøre. Det ble noen få kassetter (siste bildet) Vis vedlegget 1012032 Vis vedlegget 1012033 Vis vedlegget 1012034 Vis vedlegget 1012035 Vis vedlegget 1012036 Vis vedlegget 1012037
Kunne ikke vært mere enig.Uansett latterlig. Burde vært tollfritt på alt under kr 1000,- Norge har 17 tusen milliarder på bok!
Har stadig en fullt fungerende 6310iMin første mobiltelefon var en slik Nokia 3310, lagde egne ringetoner og spilte Snake i timesvis. God batteritid var det og! Annet er det med dagens mobiltelefoner som må lades nesten daglig..
Hadde en skoeske full av gamle mobiltelefoner, deribland to forskjellige typer Nokia Communicator og en 8810. Fikk solgt skrotet for en 1000 lapp på Finn.Når du er på tur og ser Nokia så les her.
Din gamle mobil kan være verdt 200.000
Dagens Næringsliv er Norges viktigste leverandør av nyheter, historier og meninger om næringsliv, økonomi og samfunn.www.dn.no
And I can smell it right here
Får inderlig håpe at hun har tatt bryderiet med å skifte klær i løpet av tiden. 🥹And I can smell it right here
kanskje du skal være med meg og bikkjene på tur i morra!Jeg kan ikke akkurat si at jeg gleder meg til morgendagens snøfall, selv om jeg ikke trenger å reise ut i morgen. Det er heller det at det er et tilbakeskritt i vårens frammarsj. Knallvær i dag, men med lav temperatur, gav i hvertfall et stort håp om at våren var i gang. Flott var det å kjøre igjennom åkerlandskap langs Øyerens vestre bredd og se at isen hadde gått, gjess og traner lekte seg jordene bortetter og solen varmet et bleikfeit ansikt bak rattet. Et gyldent øyeblikk i hverdagen ...
Enkelte biler skulle nok hatt en slik rundvask, men jeg er litt i tvil om all elektronikken tåler denslags.Det er gutten sin ikke noe slurv her nei.
- YouTube
Med YouTube kan du se populære videoer, kose deg med favorittmusikken din og laste opp ditt eget innhold – og dele det med familie, venner og resten av verden.youtube.com