Proethifi
Overivrig entusiast
Windows 3.10. og etterfølgende versjoner hadde alle farger…jeg ga opp etter Win 3.11. Da ble det farger og greier
MS DOS derimot, var fargeløs.
Windows 3.10. og etterfølgende versjoner hadde alle farger…jeg ga opp etter Win 3.11. Da ble det farger og greier
Whatever. Jeg falt av før kulerammen var oppfunnet!Windows 3.10. og etterfølgende versjoner hadde alle farger…
MS DOS derimot, var fargeløs.
Et fantastisk program for en ihuga ABBA fan. Veldig mange gode tolkninger av ABBAs låter og det er ikke ferdig enda!
Skal sjekke ut denne ila kvelden!Jeg tviler på at sjangeren passer Mr. TT, men tittelen på sangen kunne kanskje passe…
Vis vedlegget 1013252
Jadda!Jeg tviler på at sjangeren passer Mr. TT, men tittelen på sangen kunne kanskje passe…
Vis vedlegget 1013252
L-112 sånn fra sidelinja, kjøpt av @jorwed_ , selv om han egentlig ikke hadde lyst til å selge dem. Tror og mener han hadde planer om å benytte dem selv, hjemme. Han har forøvrig fått innvilget gjenkjøppsavtale om jeg skulle være så dum å kvitte meg med dem...@TT. Et kjapt spørsmål fra sidelinja, jeg vet, slapt. Kunne ha godt tilbake i tråden din.
Hvilke utgave JBL er det du har?
Mvh V-m
Det er du ikke, dum altså. Såpass har jeg forstått, du virker veldig fornøyd.L-112 sånn fra sidelinja, kjøpt av @jorwed_ , selv om han egentlig ikke hadde lyst til å selge dem. Tror og mener han hadde planer om å benytte dem selv, hjemme. Han har forøvrig fått innvilget gjenkjøppsavtale om jeg skulle være så dum å kvitte meg med dem...
Takk det samme F. Håper formen er stigendeSå kult A Ha en fin dag
mvh
Jo takk det er bedre men kjenner det blir lite musikk i dagTakk det samme F. Håper formen er stigende
Det var kartleseren som tok bildetAi ai mobil bruk i 70, lever farlig nå TT.
God bedringhmm... lol.
ny sykemelding her i gården, var det noen som ymta om en pils.......
Rema neste, små grønne sinte brus venter der,,
Tiltredes!Bare et stort hjertesukk;
Jeg er ikke kristen (som sikkert mange har fått med seg), men jeg blir dypt sjokkert og sint, når jeg ser at en klodrian uten hjerne, tagger ned vestveggen på Nidarosdomen, det burde automatisk ført til utvisning fra kongeriket Norge! En annen nisse klinte maling i Vigelandsparken i Oslo for noen år siden og samme straff burde vært gitt der. Slike folk trenger vi ikke!