motoren
Æresmedlem
God dag A Har besøk av mr Jelzin Et lite glass og litt fra tuben utover en stund så blir det puben om litt
Ha en fortsatt fin søndag buddy
mvh
mvh
Så bra. Du får hilse gubben og så får du kose deg i kveld. Sitter og vurderer om jeg skal unne meg en kald Tuborg selvGod dag A Har besøk av mr Jelzin Et lite glass og litt fra tuben utover en stund så blir det puben om litt
mvh
Fortsettelse følger:Tror jeg har "tørna" fullstendig, for nå har jeg bestilt nye "håndlagde" norske signalkabler, dog i den billige ende, men "alikkavæl da". Merket får godt skussmål fra "fiffen" og er det godt nok for dem, er det sikkert godt nok for meg. Så gjenstår det å se om jeg blir godtatt som kunde eller om jeg må vise frem de siste års ligningsattester for å få handlet. Det blir spennende dette.
Vis vedlegget 1015182
Det stod en Volvo S60 halveis under en litauisk trailer, fullstendig knustHuff da! Får håpe det går bra med de involverte...
Rettelse: Det var en Volvo S40. Vi tok igjen Viking på E6 hjemover og på planet stod bilen, fullsetndig knust fram til frontruta. Ulykken skjedde maks 1 minutt før vi kom på Svinesundsbroen. Volvoen har sannsynligvis kjørt inn i traileren bakfra i ca 90 km/t, mens traileren stod stille i toll/tullkø over mot svensk siden. Skremmende at vi var så nærme. Vedkommende ble fløyet til Oslo og ikke Kalnes for behandling. Får håpe det går bra med vedkommende.Det stod en Volvo S60 halveis under en litauisk trailer, fullstendig knust
Høyttalere....
ja?Høyttalere....
TVSå tøft . Til TV eller TE salongen ?
Jækla bra lydJBL = Jevn Bra Lyd Gratulerer med andre høyttalere i TV-oppsettet!
Ser jo det nå at de allerede står på plass. Gratulerer så mye
Just, hentet dem i Oslo torsdag. Tusen takk!Ser jo det nå at de allerede står på plass. Gratulerer så mye