Musikkmannen
Musikk i fokus
Du skrev "Men stopp en hal... hva er nå dette?"
Jeg svarte bare på spørsmålet.
Du skrev "Men stopp en hal... hva er nå dette?"
Ja? Svarte jeg, og bare ventet på mer info. Den kom selveste Soundscape med, ikke verre enn det...Du skrev "Men stopp en hal... hva er nå dette?"
Jeg svarte bare på spørsmålet.
Tusen takk og takk for et realt spark bak! Jeg hadde allerede vurdert høyttalerne, men etter din melding, ble det handelGratulerer med nye høyttalere
Du har voldsomt mye utstyr, virker alt?
JBL har gjort meg forelsket rent lydmessig, så da det dukket opp noen i miniformat av de jeg hadde, måtte jeg jo bare ha dem. Fet amerikansk lyd, kanskje ikke målemessig korrekt, men mye fot og gøy for pengene. Kunne ikke vært mer fornøyd. I morgen skal de få litt stell i form av olje, da de ser ganske tørre ut i treverket. Bilder kommer for den tålmodige!Gratulerer! Kult med matchende høyttalere i TV-delen og sjølvaste hovedanlegget.
mvh
JBL L112, som jeg har, er visstnok en en forfinet utgave av L100, har jeg blitt fortalt. Uansett så er jeg veldig fornøyd med kombinasjonen Luxman og JBL. Nei, jeg kan ikke skrelle tapeten av veggene og det er heller ikke meningen, men jeg tør påstå at Luxmanen holder L112 godt i ørene. Perfekt til hverdagsbrukSånn det skal være! Finne sin lyd og dyrke det, ikke mye relevant hvordan det måler så lenge man liker det.
Har trua på at spesielt bassgangene i musikken din kommer veldig bra frem med JLBene.
Synes de "gammelnye" L100 er kule de også. Koster noen kroner da.
JBL L100 Classic
I 1970 ga JBL ut den ikoniske L100 høyttaleren. Gjennom årene ble L100 den mest solgte høyttaleren i JBLs historie. I 2018 er vi stolte av å kunne gi deg JBL L100 Classic, en moderne satsning på en tidsriktig legende. Pris pr paraudiocenteret.com
mvh
Gleder meg til å høre åssen de funker på Formel1 sendingeneJBL L112, som jeg har, er visstnok en en forfinet utgave av L100, har jeg blitt fortalt. Uansett så er jeg veldig fornøyd med kombinasjonen Luxman og JBL. Nei, jeg kan ikke skrelle tapeten av veggene og det er heller ikke meningen, men jeg tør påstå at Luxmanen holder L112 godt i ørene. Perfekt til hverdagsbruk
L-112 fikk bedre delefilter og bedre diskant, det vil si L-100 hadde knapt delefilter. Min mening er at L-112 er den beste og kuleste i den klassen av JBL, jeg tror du skal godt opp for å få noe vesentlig bedre.JBL L112, som jeg har, er visstnok en en forfinet utgave av L100, har jeg blitt fortalt. Uansett så er jeg veldig fornøyd med kombinasjonen Luxman og JBL. Nei, jeg kan ikke skrelle tapeten av veggene og det er heller ikke meningen, men jeg tør påstå at Luxmanen holder L112 godt i ørene. Perfekt til hverdagsbruk
Den L-100 jeg linket til er vel en «remake» fra 2018. Ser ikke ut som de er laget speilvendt, og jeg har utfordringer med det selv om jeg ikke engang har planer om å kjøpeL-112 fikk bedre delefilter og bedre diskant, det vil si L-100 hadde knapt delefilter. Min mening er at L-112 er den beste og kuleste i den klassen av JBL, jeg tror du skal godt opp for å få noe vesentlig bedre.
JaDu har voldsomt mye utstyr, virker alt?
Skal teste i kveld. Takk for tips!Kjør denne på hoved anlegget, og JBL vil la deg høre hva di kan.
Har tenkt tanken ja. Helge FredenHar du tenkt på at vi kan takke Helge for at vi har fått bli kjent med Helga.
Etter minst fem runder med oljekluten er det fortsatt ikke mette, men nå skal de få trekke inn i noen dager, så blir det ny økt. Kanskje ikke så lett å se noen forskjell, men kan se at det er det.Kunne ikke vært mer fornøyd. I morgen skal de få litt stell i form av olje, da de ser ganske tørre ut i treverket. Bilder kommer for den tålmodige!