Ja det holder å være "kort innpå" inn i mellom, men da har det gjerne kommet 4-5 nye sider siden jeg sist var "kort innpå"...Jeg var "kort innpå" i strømkabeltråden uten å skrive noe og hjelpes, jeg er glad for at jeg ikke er med på den diskusjonen.
Ja, 2.0-versjonen av parafinoksen kommer til å hoppe og drite i diskusjoner. Livet er for kort til sånne uvesentligheter. Folk får like det de liker, og bruke pengene på hva de måtte ønske.Takk for det gutær!
Jeg var "kort innpå" i strømkabeltråden uten å skrive noe og hjelpes, jeg er glad for at jeg ikke er med på den diskusjonen. Om det er om å gjøre å provosere, så gjøres det i hvertfall der.
Litt smektende rytmer i eftan fra Torcuato Mariano - 706 Night club
Helt enig og folk bør holde seg for gode for personangrep olJa, 2.0-versjonen av parafinoksen kommer til å hoppe og drite i diskusjoner. Livet er for kort til sånne uvesentligheter. Folk får like det de liker, og bruke pengene på hva de måtte ønske.
Ja, desverre. Jeg styrer unna. Har lett for å hisse meg opp og ende opp såra. Better keep off!Noen bare ber om det
mvh
Der er det helt Eletrisk avogtil. grei plass for meg skal jeg lufte ventilen..Takk for det gutær!
Jeg var "kort innpå" i strømkabeltråden uten å skrive noe og hjelpes, jeg er glad for at jeg ikke er med på den diskusjonen. Om det er om å gjøre å provosere, så gjøres det i hvertfall der.
Litt smektende rytmer i eftan fra Torcuato Mariano - 706 Night club
Samling med masse signerte kassetter, vinyl og spolebånd av selveste gullstrupen din??Fant akkurat en "skatt" på Finn nå og har sendt selger et tilbud. Dette kan bli spennende
Takk A, sikker på at det er flere som er glad for det, sokker på, får vi heller overse deMens andre legger ut fotbilder med hammertå, neglesopp og andre uhumskheter, lar jeg ihhertfall sokkene være på.
Vis vedlegget 1025836
Jeg fant selvfølgelig mange Sisselkassetter på vår innlandsferd, men jeg har latt være å ta bilder av dem. Om man legger sammen CD, Vinyl og kassettsalg denne damen har hatt, så velger jeg å tro at hun er mestselgende artist i Norge noen sinne. Det er helt ekstremt hva hun har solgt! Men nei da, det er ikke "så" spennende hva jeg har funnet , men en serie med "hits" spilt inn på noen helt spesielle kassetter. Jeg får med en drøss med andre artister på MC, men de legges ut for salg asap. Jeg fikk akkurat bekreftelse på at mitt tilbud ble akseptert, men at selger er bortreist noen dager. Jeg har ingen hast og gleder meg over nok en god "fangst"Samling med masse signerte kassetter, vinyl og spolebånd av selveste gullstrupen din??
Vis vedlegget 1026519
Jeg har desverre ikke tid til å late meg i solen med kaffe, sukkerbit, kamferdrops og mokkabønner. Det får pensjonistene gjøre!Takk A, sikker på at det er flere som er glad for det, sokker på, får vi heller overse de
hårete, bleke leggene.
Mvh
Lurt detJa, desverre. Jeg styrer unna. Har lett for å hisse meg opp og ende opp såra. Better keep off!
Og puste med magen!Lurt det
Better keep off!
Hunden eller TT...langhåra hippie
haha, gubber generelt blir ofte heller hippier med hårmanke av det mer eller mindre fraværende slag.Hunden eller TT...
Vet ikke hva som er verst??haha, gubber generelt blir ofte heller hippier med hårmanke av det mer eller mindre fraværende slag.
Få det heim Du må ha en riktig fin helg buddyGromspiller på Finn nå, men jeg står nok over enda det rykker kraftig i pungen!
REVOX b 710 mk2 kassett deck
vurderer og selge denne som er i veldig god stand originalt støvlokk og strømkabel, fungerer som den skal inkludert opptaksfunksjon kassetter med original eske følger med 4 er forseglet resten er opptak se bilder for kosmetisk Ta kontakt pm for mer informasjon om pris og eventuelt annet infowww.finn.no
God helg til deg og alle andre!Få det heim Du må ha en riktig fin helg buddy
mvh
Leamus serruJeg ville roet kraftig ned hvis jeg hadde hatt rykninger i pungen...
fin å ren. korthåret. hadde 2 slike i familien. en lik farge som den å den andre brun å lys. begge tisperlanghåra hippie
Dette er en hann, blanding mellom Malteser og Shih Tzu. Veldig fint og rolig lynne.fin å ren. korthåret. hadde 2 slike i familien. en lik farge som den å den andre brun å lys. begge tisper
ja. ikke gneldrete "liten" disse mest somregel. våres lysegrå var veldig veldig rolig, den mørke brune ganske rolig den og.Dette er en hann, blanding mellom Malteser og Shih Tzu. Veldig fint og rolig lynne.
Kort innpå! Min feil at du ikke fikk pakken før Spydebergfestivalen, postet i går men etter fristen? Se punkt 2 nedenunder Høres ut som en slags eksamensoppgave levert for sent inn.Denne helgen er det festival i bygda og Spydeberg sentrum står på hodet. Det begynte allerede tidligere i dag og der er det like trangt som på Karl Johans gate 17.mai. Jeg fikk just melding om pakke, men klokelig venter jeg til mandag med å hente.
PROGRAM | Spydeberg Rock
www.spydebergrock.no
Det var jo litt rart at den ble levert inn etter fristen og gikk videre alikevel. Her er fristen kl 16 og du leverte vel inn like etter 12.Kort innpå! Min feil at du ikke fikk pakken før Spydebergfestivalen, postet i går men etter fristen? Se punkt 2 nedenunder Høres ut som en slags eksamensoppgave levert for sent inn.
Lurer litt på om hva som hadde hendt hadde jeg klart det før fristen, antagelig hadde du hatt pakken før den ble sendt
om jeg skulle hørt på noe, måtte det blitt Hagle eller Vazelina Tribute.