Dolbytor
Hi-Fi freak
Det var bare det at navnet "klang" så bra…om jeg skulle hørt på noe, måtte det blitt Hagle eller Vazelina Tribute.
Det var bare det at navnet "klang" så bra…om jeg skulle hørt på noe, måtte det blitt Hagle eller Vazelina Tribute.
Jeg liker litt småsnuskete damerDet var bare det at navnet "klang" så bra…
Me Too, men ikke si det til noen…Jeg liker litt småsnuskete damer
I utgangspunktet synes jeg det er fint å kunne hjelpe folk som har mindre og har havnet i en vanskelig situasjon. Stiller meg positiv til din eventuelle donasjonHva gjør jeg?
Har blitt kontaktet av en ukrainer som bor på et statlig asylmottak her i kommunen via Finn. Hen (da jeg ikke vet om det er han eller hun) er interessert i to kassetter og hen skal ta turen hit i morgen. 3 km med buss og 1,5km å gå. Jeg synes synd på disse, men vekommende har jo allerede vært heldig å kommet seg til Norge/flyktet fra sin militærplikt (om det er en han)
tenkte å "donere" en stor batch, men er i tvil. Hva ville du gjort?
Ok, hvis hen dukker opp, så får hen 150 kassetter gratis. Får håpe Hen ikke snubler på hjemveienJa hvorfor ikke
mvh
Jeg er egentlig glad jeg slapp
Svaret ga seg selv. Ukraineren skulle komme hit mellom 13 og 15, men ikke sett eller hørt noe fra ham, så da utgår donasjon.Hva gjør jeg?
Har blitt kontaktet av en ukrainer som bor på et statlig asylmottak her i kommunen, via Finn. Hen (da jeg ikke vet om det er han eller hun) er interessert i to kassetter og hen skal ta turen hit i morgen. 3 km med buss og 1,5km å gå. Jeg synes synd på disse, men vekommende har jo allerede vært heldig å kommet seg til Norge/flyktet fra sin militærplikt (om det er en han)
tenkte å "donere" en stor batch, men er i tvil. Hva ville du gjort?
Et stort hjertelag er et fint (det beste?) karaktertrekk.Ok, hvis hen dukker opp, så får hen 150 kassetter gratis. Får håpe Hen ikke snubler på hjemveien
Tusen takk for det, men desverre dukket vedkommende ikke opp.Et stort hjertelag er et fint (det beste?) karaktertrekk.
Men det forkleiner ikke deg.Tusen takk for det, men desverre dukket vedkommende ikke opp.
Ring 112Tom for Tuborg
Det er jo bare 22%...... Det går nokk fint detSer ut som om jeg må tvinge i meg denne i løpet av kvelden! Vis vedlegget 1027082
Ja, men jeg har 2 og da blir det vel 44%?Det er jo bare 22%...... Det går nokk fint det
Jeg leser det som 32, så det er nok best noen ringer. @HasseBasse : husk +47 foran 112Det er jo bare 22%...... Det går nokk fint det
Så så...... rolig nå..... Behøver vel ikke å komme så langt?? Er vel bare å spørre @TT. hva som står på flasken??Jeg leser det som 32, så det er nok best noen ringer. @HasseBasse : husk +47 foran 112
Var den 32% som Vim01 skrev??Takk for i aften. Skal være den aller første til å kaste inn det hvite håndkle i kveld...
Bra du ikke skal i zoo men til SmålandÅrets sommerferie går ikke til Geiranger og bryllupet til shamanen og prinsessen, men til tjukkeste Småland i Sverige. Alt er allerede bestilt og planlagt ned til minste detalj, så beklager til Durek og Märtha.
Vis vedlegget 1027065
32 ja. Så da hadde jeg 64 til sammenVar den 32% som Vim01 skrev??
Faen.... Da tapte jeg til @vim01 ......... helvete32 ja. Så da hadde jeg 64 til sammen
Sikkert det beste for begge parterÅrets sommerferie går ikke til Geiranger og bryllupet til shamanen og prinsessen, men til tjukkeste Småland i Sverige. Alt er allerede bestilt og planlagt ned til minste detalj, så beklager til Durek og Märtha.
Vis vedlegget 1027065
Ja... Jeg slo av, bruker tiden på noe annet. Sitte på se på søndagstur rundt en av de styggeste plassene jeg har vært på ferie i - gidder jeg ikke. At noen gidder å bosette seg der er for meg en gåte.Å se F1 fra Monaco er like spennende som brevsjakk. 🫤
Nå drar det seg litt til nedover i feltetJa... Jeg slo av, bruker tiden på noe annet. Sitte på se på søndagstur rundt en av de styggeste plassene jeg har vært på ferie i - gidder jeg ikke. At noen gidder å bosette seg der er for meg en gåte.