motoren
Æresmedlem
Rett og slett kutte ut vinyl?Ja den blir ikke så mye brukt, så jeg vurderer å selge den
mvh
Rett og slett kutte ut vinyl?Ja den blir ikke så mye brukt, så jeg vurderer å selge den
Nei da, jeg har jo en SL-1210 mkII i Tesalongen og noen andre spillere på "lager" som jeg kan brukeRett og slett kutte ut vinyl?
mvh
Ja, nettopp. Ordla meg helt feil2 platespillere der altså
Vis vedlegget 1056850
Nei, har nok ikke det, men jeg har flere kassettspillere enn platespillereDu bør ha minst like mange platespillere som kassettsnurrer....
4 vel?2 platespillere der altså
Vis vedlegget 1056850
Og da er det på ann igjen..4 vel?
Er ikke så stø i matte, men den der er innlysende enkel
Utrolig hva man kan etablere en mening om bare for sportens skyldOg da er det på ann igjen..
Hvis matematikk er en sport så...Utrolig hva man kan etablere en mening om bare for sportens skyld
KoKo-hunden kom løpende når jeg satte på denneHa ha, fantastisk. Opptaket mangler kun litt klang, så hadde det vært perfekt
Da kan du jo prøve denne.KoKo-hunden kom løpende når jeg satte på denne
Tør ikke! Nå er plutselig begge hundene her…Da kan du jo prøve denne.
Slik var det med min hund også. Han klikket fullstendig, løp rundt i stua og lette etter hvor kattene var
Ja det var noe sånt jeg så for meg…Slik var det med min hund også. Han klikket fullstendig, løp rundt i stua og lette etter hvor kattene var
Mye rart som skjer der nede i Hassebasseland«Drapsdelfinen» Skywalker (11) herjer i Danmark
Flere niser har blitt drept etter møte med delfin i Danmark. Nå følger forskere ekstra med på den testosteronfylte tenåringsdelfinen «Skywalker».www.nrk.no
Fått et kulturelt innslag fra Danmark her @HasseBasse
Ja det er ikke mange land som kan skryte på seg en sprøyte gal oppfinner som lager ubåt og gjør ugang ombord på denMye rart som skjer der nede i Hassebasseland
Her stått på venteliste siden 2017Lager «vagina-parfyme»: - En eim av meg
«Verdens mest sexy sykepleier» kom opp med forretningsidéen mens hun var på jobb.www.dagbladet.no
Har bestillt, skal jeg bestille en til deg også?
Ja Boss og Burberry ol. er ut! Er fit... parfyme som gjelder Håper du får den fort!!Her stått på venteliste siden 2007
Jaaaaaa, mmmmmmmJa Boss og Burberry ol. er ut! Er fit... parfyme som gjelder Håper du får den fort!!
bra svar!!!Jaaaaaa, mmmmmmm
I morra MÅ han visee seg på skjermen vel?bra svar!!!
Ja håper det 2 episoder uten er 2 for mye!!I morra MÅ han visee seg på skjermen vel?
Ja håper det 2 episoder uten er 2 for mye!!
Fanrastisk Det klippet nede i resturanten når han steger ut å drar til med hmmmmmmmmmmm yeeeeeeees
Beste klippet og ingen skjønner noen ting!Fanrastisk Det klippet nede i resturanten når han steger ut å drar til med hmmmmmmmmmmm yeeeeeeees
Bare sånn..... for en ordens skyldOnly in Denmark.. og en tulling som prøvde å dykke til Titanic med betalte gjester i en feilkonstruert tønne