TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Jaaaaa
Med alle disse "høne" produktene, så er det vel bare å sette på Jokke på anlegget
Hvis du absolutt skal spille noe så anbefales denne skivaEvt Pussy Riot
Bare å kose deg med snacks og en real IRISH!!Uansett, det er snart ny episode av "Charterfeber" og jeg har allerede fylt skålen med snacks
«Vagina-potetgull» sjokkerer
Ifølge produsenten skal den oppsiktsvekkende snacksen motvirke sextørke.www.dagbladet.no
Der var det sparkesyklistens feil i mine øyne. Han skulle trillet sin sykkel i gangfeltet, ikke kjørt.
Har desverre ingen tilgjengelig, men i morgen...Helt korrekt @TT. Du kan nå ta deg en Vis vedlegget 1057517
Lokal gravemaskin
Cool!Lokal gravemaskin
Gamle minner, .. huff huffTok en tur til en bruktbutikk i ettermiddag og fangsten ble heller mager. Kun to kassetter denne gang, men en trivelig tur var det.
Vis vedlegget 1057385
100k for en dac og man kan ikke engang få summetone?!24k for en telefon
mvh
Greit nok det, men du har jo i tillegg en PC på "kontoret", som også koster litt. Se for deg at du skal fornye begge, hva ender du opp med prismessig? Jeg benytter også min som GPS/Navi i bilen, så ta gjerne med det i regnskapet. Jeg prøver ikke å rettferdiggjøre den høye prisen, men når man deler det på alle områdene jeg benytter telefonen på, så får det gå. iPhone er dyrt, men etter å hatt det fra jeg fikk en US importert iPhone 1 (i 2007 tror jeg), så har dette vært standarden for meg.Jeg har min gamle Iphone 7 som jeg fikk av Ove og håper den virker i 10 år til
mvh
Joda ser den A Det er bare jeg som er litt anti telefon, min ligger på en hylle og har den aldri med meg noen plass. Aldri vært på nett med den.Greit nok det, men du har jo i tillegg en PC på "kontoret", som også koster litt. Se for deg at du skal fornye begge, hva ender du opp med prismessig? Jeg benytter også min som GPS/Navi i bilen, så ta gjerne med det i regnskapet. Jeg prøver ikke å rettferdiggjøre den høye prisen, men når man deler det på alle områdene jeg benytter telefonen på, så får det gå. iPhone er dyrt, men etter å hatt det fra jeg fikk en US importert iPhone 1 (i 2007 tror jeg), så har dette vært standarden for meg.
Tipper de blir "blurry" etter heftig F1 trening i Singapore og øl i samme tempo.Gratulerer med en kommende rå telefon! Forventer noen SYLSKARPE bilder av Tuborg bokser i morgen
What!!! Er den ikke "Tuborg kalibrert" ???Tipper de blir "blury" etter heftig F1 trening i Singapore og øl i samme tempo.
Vi får se da, om den ankommer i morgen eller mandag.What!!! Er den ikke "Tuborg kalibrert" ???
Jeg sparte 45.000 på å kjøpe DAC'en min - så det så. ( I forhold til nypris ). Man jo forsøke å lure seg selv om ikke annet100k for en dac og man kan ikke engang få summetone?!
Takker for det, men jeg sitter her med den gamle fortsatt, og venter og venter og venter. Tipper jeg har samme følelsen som da @motoren ventet på subJeg sparte 45.000 på å kjøpe DAC'en min - så det så. ( I forhold til nypris ). Man jo forsøke å lure seg selv om ikke annet
Apropos - gratulerer med helt rå tlf. - med summetone