TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    I mangel på bedre program på tv, ser jeg på VH-1 og akkurat nå er Neneh Cherry og Yoson D'our (eller noe slikt) med seven seconds. Da låten kom sa en kompis at Yosun hørtes ut som en sau da han sang: "Million voices" og nå hører jeg ikke annet når jeg hører låta! Dikkert en fin låt, men jeg har ikke hørt den enda...

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Annie Lennox er ei dame jeg liker. Fra albumet Medusa kommer låten "No more I love you's"

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Er man kinesisk, så skal man jaggu snorke på kinesisk også. (Ler fortsatt)

     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Sauer er allrighte dyr :cool:
    Enig i det, og låten er flott. Kanskje en smule etnosentrisk å si Youssou N'Dour høres ut som ei sau fordi han blander sangteknikk fra Senegal med engelsk tekst, noe som er ganske uvanlig for oss å høre men flott. Senegal er virkelig den store kulturnasjonen på Afrikas vestkyst. :cool:

    Tror sannelig jeg skal finne fram noe N'Dour.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Etter fredagskveldens dokumentar fikk jeg lyst til å høre denne på eget anlegg

    IMG_6536.jpg
     
    • Liker
    Reaksjoner: ptb

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Sauer er allrighte dyr :cool:
    Enig i det, og låten er flott. Kanskje en smule etnosentrisk å si Youssou N'Dour høres ut som ei sau fordi han blander sangteknikk fra Senegal med engelsk tekst, noe som er ganske uvanlig for oss å høre men flott. Senegal er virkelig den store kulturnasjonen på Afrikas vestkyst. :cool:

    Tror sannelig jeg skal finne fram noe N'Dour.
    Det var ikke jeg så sa han hørtes ut som en sau, men en kompis av meg. Dette ødela låten for mitt vedkommende, for da ble jeg bare sittende å vente på "brekingen". Er ikke mer som skal til noen ganger
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Sauer er allrighte dyr :cool:
    Enig i det, og låten er flott. Kanskje en smule etnosentrisk å si Youssou N'Dour høres ut som ei sau fordi han blander sangteknikk fra Senegal med engelsk tekst, noe som er ganske uvanlig for oss å høre men flott. Senegal er virkelig den store kulturnasjonen på Afrikas vestkyst. :cool:

    Tror sannelig jeg skal finne fram noe N'Dour.
    Det var ikke jeg så sa han hørtes ut som en sau, men en kompis av meg. Dette ødela låten for mitt vedkommende, for da ble jeg bare sittende å vente på "brekingen". Er ikke mer som skal til noen ganger
    Vet det ikke var du som sa det, da hadde jeg faktisk ikke kommentert det fordi det er for lite å skape noen diskusjon eller krangel ut av. Men siden det var en du kjenner som sa det så fant jeg det greit å kommentere det. Låten er flott, gi den en sjanse. Men sjekk kanskje heller ut hans egne soloskiver, som den best of-samlingen jeg omtaler i egen tråd i ettermiddag. Tror faktisk du kommer til å like det du hører. Og så synger han ikke million voices, så du slipper å vente på noen som helst lyd som ligner på dyr. ;)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Den gleden over ting, som du her fremviser, er noe å strebe etter for flere. En får større forståelse for det anlegget en har, kjenner rommet godt. Og fokus på musikken er det viktigste :)
    takk for det HCS. Eiergleden over disse og de i Tesalongen overgår det meste jeg har hatt og når de i tillegg gir så mye musikkglede, er det ikke annet en veldig moro. Jeg tror jeg har bevist opptil flere ganger, for de som har vært innom her, at det kan reproduseres musikkglede uten at det skal gå på byggelånskontoen løs. Sikkert ikke alle som er enig med meg, men det tar jeg lang fart i. Det skal faktisk ikke så mye til for å bli beveget av musikk for mitt vedkommende og ikke behøver det for andre heller. Ha en flott aften
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Er ENDELIG i normal form igjen og vanlig program gjenopptas i morgen. Fikk hengt opp en "kinolampe" med valgfri tekst i Tesalongen i dag. Teksten jeg valgte er fra en Boney James låt "Stop, look, listen to your heart". Har lært meg etterhvert å stoppe opp og kjenne etter, bruke sansene, trekke pusten dypt og kjenne etter at jeg faktisk lever her og nå. Er nok derfor valget ble slik

    IMG_6534.jpg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Veldig hyggelig Evo 2. Husk at du skal ha igjen PU jeg har lånt av deg. Har ikke brukt den
     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Ikke alltid lett, nei. Blir litt våken av å gå gjennom kalde nattegater hjem når klokken har passert to. Ikke full så null sjanse for å kokse i seng. Prøver meg med Belle & Sebastian og horisontal lyttestilling. Bør hjelpe med nesten helt mørkt rom. :rolleyes:

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Jeg sovnet til slutt, men det ble en kort natt. Nå venter tur til doktor og etterhvert Oslotur. Ha en flott mandag

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Både doktortime og Oslotur gikk bedre enn forventet. positivt resultat begge steder. ;) (Hodet er det uansett ingenting å gjøre noe med)


     

    baluba

    Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Innlegg
    24.590
    Antall liker
    15.157
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Vi gale lever jo i vår boble uansett, det er bare den fordømte kroppen som forholder seg til realiteter. :rolleyes:
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Nei da. Tror du ikke jeg har fått feber igjen. Pokkers influensahelvete! :mad:
     

    Evo III

    Hertugen
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    26.788
    Antall liker
    55.380
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    79
    Du må bli bra igjen til den 17ende da :)
    Krya på dei :)

    O
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    11.024
    Antall liker
    18.007
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Så internasjonalt! :)
    Som bergenser er jeg ikke oppvokst med svensk barne-tv... Gikk mest i Titten Tei, Hr. Nilsson og Pernille og Vaktmestrene (?) Reparere-reparere osv...

    :)
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.391
    Antall liker
    93.105
    Sted
    Nedre Tonsåsen
    Torget vurderinger
    99
    Det nærmer seg jul med stormskritt, så tiden er vel moden til å drømme om det man ønsker seg til jul, iallefall det som er nogen lunne oppnåelig ;)

     

    Seskage

    Baron af Skage ;)
    Ble medlem
    15.12.2014
    Innlegg
    1.984
    Antall liker
    5.659
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    7
    Så internasjonalt! :)
    Som bergenser er jeg ikke oppvokst med svensk barne-tv... Gikk mest i Titten Tei, Hr. Nilsson og Pernille og Vaktmestrene (?) Reparere-reparere osv...

    :)
    Pompel & Pilt, og Gorgon vaktmester. Skremte vannet av de fleste unger. Barne-TV som passet best for voksne i syrerus.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn