TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ha ha, er LFC sjøl! (Since 1973),så da er man vel ikke medgangssupporter?
Hvem,hva,hvor???Helt greit at jeg omtales som om jeg har et bedritent selvbilde, men jeg tør iallefall å meddele mitt synspukt i stedet for å svømme med strømmen, noe som kun døde fisk gjør. Jeg er glad for at jeg har egne meninger og står for dem. Alt annet virker tafatt og meningsløst.
De sorte Koners TrådHvem,hva,hvor???Helt greit at jeg omtales som om jeg har et bedritent selvbilde, men jeg tør iallefall å meddele mitt synspukt i stedet for å svømme med strømmen, noe som kun døde fisk gjør. Jeg er glad for at jeg har egne meninger og står for dem. Alt annet virker tafatt og meningsløst.
O
Jada. Jeg er her. LR er hørbare saker. ;DDu så kanskje min «Bob Marley tribute»i Tesalongen? Han har fått plass han også! Her i Lee Ritenours versjon. Hallo knarfar!
Leste det nåDe sorte Koners TrådHvem,hva,hvor???Helt greit at jeg omtales som om jeg har et bedritent selvbilde, men jeg tør iallefall å meddele mitt synspukt i stedet for å svømme med strømmen, noe som kun døde fisk gjør. Jeg er glad for at jeg har egne meninger og står for dem. Alt annet virker tafatt og meningsløst.
O
Vet sannelig ikke om jeg orker engang, men nysgjerrigheten tar sikkert overhånd til slutt. Pratet med TT om det isteden.Leste det nåDe sorte Koners TrådHvem,hva,hvor???Helt greit at jeg omtales som om jeg har et bedritent selvbilde, men jeg tør iallefall å meddele mitt synspukt i stedet for å svømme med strømmen, noe som kun døde fisk gjør. Jeg er glad for at jeg har egne meninger og står for dem. Alt annet virker tafatt og meningsløst.
O
O
Husker at det hang et gammelt emaljeskilt der, men husker ikke produktet lenger. Hva var det?Litt morosamt å tjene peng på kunst jeg har hatt på dass. Ble kvitt et reklameskilt for 5k i ettermiddag. Ikke var det fint heller
Er ny PU detLitt morosamt å tjene peng på kunst jeg har hatt på dass. Ble kvitt et reklameskilt for 5k i ettermiddag. Ikke var det fint heller
Nettopp, er derfor det ble et pu kjøp, men jeg var litt tidlig ute. Får være en bursdagspresang til meg selv fra meg selv. Dog litt tidlig, men jeg skal ikke røpe innholdet. He he.Er ny PU detLitt morosamt å tjene peng på kunst jeg har hatt på dass. Ble kvitt et reklameskilt for 5k i ettermiddag. Ikke var det fint heller
O
DetteHusker at det hang et gammelt emaljeskilt der, men husker ikke produktet lenger. Hva var det?Litt morosamt å tjene peng på kunst jeg har hatt på dass. Ble kvitt et reklameskilt for 5k i ettermiddag. Ikke var det fint heller
Ugyldig vedlegg, slikt skjer på HFS til tider. Prøv igjen.DetteHusker at det hang et gammelt emaljeskilt der, men husker ikke produktet lenger. Hva var det?Litt morosamt å tjene peng på kunst jeg har hatt på dass. Ble kvitt et reklameskilt for 5k i ettermiddag. Ikke var det fint heller
Vis vedlegget 492739
Bassister og bastoner er fundamentet i de fleste sammenhenger i de fleste sjangere. De spiller en viktig rolle, kanskje den viktigste. Uten dem hadde det vært temmelig tandre opplevelser å høre på de fleste gitt. ;DSe der ja. Tenkte på deg når jeg skulle poste denne og ikke minst med tanke på bassisten. Han er Übercool!
Jepp, og bildet fra mitt eget indre stemmer 100% med den. Tenkte jeg skulle spørre om det var for et vaskemiddel, og det var det altså.Funket det nå?
Våryr baker som har hatt det koselig på jobb kanskje.Var på Harrytur i forrige uke og kjøpte brød når jeg først var i matbutikken over kjølen. Føler meg litt lurt ang brødet. Bilde fra frokost dagen etter
Vis vedlegget 493756
Måkke handle i Suezia vettu, dagårdetZånn...Var på Harrytur i forrige uke og kjøpte brød når jeg først var i matbutikken over kjølen. Føler meg litt lurt ang brødet. Bilde fra frokost dagen etter
Vis vedlegget 493756